quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 00:08 schreef splendor het volgende:Je hebt amper iets gemist. Visueel zijn de meeste spellen heel veel beter geworden maar de originaliteit is heel ver te zoeken over het algemeen. Dit komt denk ik ook omdat 15 - 10 jaar geleden bijna alles wel gemaakt is wat er te maken is, en daarna zijn het vooral vervolgen of (soms goede) clones geworden van bestaande ideeën.
Daarnaast geniet ik persoonlijk nog altijd veel meer van Starcraft, Warcraft 2, Diablo 1 of 2 en Red Alert dan van bijvoorbeeld Generals of andere spellen die meer de 3D kant op gaan.
Als je originele games wilt spelen (tenminste, ik vind ze origineel):
Fahrenheit Indigo Prophecy
American McGee's Alice in Wonderland
XIII (Thirteen)
Max Payne (die is nog geen 10 jaar oud toch, was zeker wel een grensverleggende game)
Elder Scrolls III Morrowind (of IV Oblivion, als je PC dat trekt)
Brothers in Arms (vanwege de revolutionaire besturing van je teamgenoten en tactische elementen ->flanken, al vind ik het schieten in die game echt waardeloos)
Vampire: The Masquerade - Bloodlines (geweldige RPG
![]()
Met nieuwe patches bijna bugvrij! )
En verder nog wel de moeite waard:
Pro Evolution Soccer serie (heeft Fifa ingehaald qua gameplay etc.)
DTM Race Driver (1/2/3, beste nieuwe racegame naar mijn idee, speelbaar voor iedereen maar toch moeilijk)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.