Ik zie de humor nietquote:
Alleen streamers mogen een mening hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft het voor geen meter gevolgd, beetje lezen op internet maar toch haar mening over alles klaar.![]()
Ze kijkt alleen de TV uitzendingen en heeft nog nooit voor hem geSMSt... ze heeft dus niet het beeld wat wij hebben en ik denk dat ze dus ook echt niet meer verliefd op hem is, anders kijk je toch een stuk regelmatiger naar de streams volgens mijquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Uhm, heeft ze het wel gevolgd? Aanranding enzo?
Nou, als je alleen villa vandaag leest, kan je wel een mening hebben, maar die is dan gebaseerd op erg gekleurde info.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Alleen streamers mogen een mening hebben.
voor Huub vind ik bi zon groot woord .. hij zou nooit een vrouw in de steek laten omdat hij verliefd is op een man .. hij houd gewoon van expirimenteren .. bi-curious heet dat toch?quote:
dat spijt me voor jequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:33 schreef blomst het volgende:
Ik hoor nog liever eric op de streams dan dat ik woorden van ene robert2006 lees.
En dat wil heel wat zeggen.
Ze heeft een hele aparte mening over een aantal bewoners, dus ze zal niet veel hebben gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Uhm, heeft ze het wel gevolgd? Aanranding enzo?
En morgen vindt Amanda Lieke weer een teringwijf.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:37 schreef ruby het volgende:
Zelfs Amanda en Lieke zijn closer geworden. Lieke lakt Mannie haar nageltjes.
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik verpakte het alleen anders.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, als je alleen villa vandaag leest, kan je wel een mening hebben, maar die is dan gebaseerd op erg gekleurde info.
Waarom barst ze van woede ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De GROTE verliezer vandaag is Natasia. Ze barst van woede en uit haar kleren
[afbeelding]
Nee, stel je voor dat ze moe zou worden. Dan maar een ranzige poes.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Natasia heeft het over inwendige reiniging, maar Amanda heeft geen zin 'om met zo'n ding in haar doos te gaan staan'.
is de brandblusser een beter voormaat voor d r?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Natasia heeft het over inwendige reiniging, maar Amanda heeft geen zin 'om met zo'n ding in haar doos te gaan staan'.
En zou jij dan wel zo'n dag als vandaag mee willen maken en zo handelen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:38 schreef pronkjewail het volgende:
Als mijn ex elke minuut van de dag te volgen zou zijn via internet zou ik ook niet kijken als ik niet volledig over hem heen was. Veel te pijnlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |