Op vrijdag 15 juni 2007 22:19 schreef mootie het volgende:quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jouw prinsesje straks niet meer in haar muiltjes past..ze groeit dicht![]()
Wie zijn dat?quote:
Daar lijkt het idd wel op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Het is net alsof Hedda denkt: "als ik niet gelukkig met hem kan worden, dan niemand!"
Hedda is er na 2 jaar achter dat een relatie met Huub hopeloos is. Of je moet enorm veel pikken..... en dat kan ze blijkbaar niet. Ik denk dat Lieke dat op een gegeven moment ook niet meer kan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:27 schreef AutumnTears het volgende:
Hedda's hele lichaam zegt dat ze Huub wil dus wat zit ze nou te emmeren?
Wie is Michael?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef pronkjewail het volgende:
Hedda: En michael waardeert me ook, 100%.
Hoevaak zal ze aan dr vriendje hebben gedacht deze dag???
Huub zal het hier best nog wel moeilijk mee krijgen .....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik hoop dat je iemand vindt die jou waardeert om wie je bent"
Hedda: "Tot nu toe ben jij de enige geweest"
Nu begrijp je mij beter......quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
Ook Brian lijkt al verliefd op Theo.... te grappig!
Nieuwe vriend van Hedda. Huub heeft hem ontmoet in de week dat hij uit de villa was.quote:
Dat ventje gaat het per definitie moeilijk krijgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub zal het hier best nog wel moeilijk mee krijgen .....
[afbeelding]
ben je nou ook een soepkip geworden die alleen maar kan zeuren over amanda.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jouw prinsesje straks niet meer in haar muiltjes past..ze groeit dicht![]()
Dat is nog eens een opsteker voor haar huidige verkeringquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik hoop dat je iemand vindt die jou waardeert om wie je bent"
Hedda: "Tot nu toe ben jij de enige geweest"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |