Damn, wat zag ik daar een akelige schrijffout van mezelf. Meteen maar even gecorrigeerdquote:
Dit is toch allemaal heel doorzichtig? Hedda wil vooral, dat Huub niet te close met Lieke wordt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Huub weet dat Eric niet te vertrouwen is, uit ervaring. Hoezo blijft Hedda dan zo don oisutuef over hem lullen. Zij weet toch niet wat hij geflikt heeft en hoe Eric Huub meerdere keren absoluut niet heeft gesteund. Maf kind
Das iig iemand die een dak boven zijn hoofd nodig heeft... die ¤ 10.000,= was geen probleem?!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:54 schreef PumaStreamer het volgende:
hey heb gehoord dat een scheveningse zwerver de kooi in gaat...iemand die ik weer ken heeft zelfs zijn programma papieren gezien..weet iemand hier iets van of over verder??
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:01 schreef schatje het volgende:
Natasia is verre van blij. Grote kans dat ze straks ontploft van woede.
Ziet er echt niet uit nee... stond dat aandere veel leuker.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:01 schreef Kinga het volgende:
Natasia heeft dat hoofd van die meid goed verneukt zeg, tering.
whehehehehe prachtigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Meisjes van 19 denken alle wijsheid in pacht te hebben. Dacht ik ook 1 jaar geleden...![]()
Doe niet zo raarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dit is toch allemaal heel doorzichtig? Hedda wil vooral, dat Huub niet te close met Lieke wordt.
Hedda is nog maar een heel jong schaap hoor!
Tussen 2 haakjes. Is Hedda Gaby? Als zij op een bepaalde manier lacht, moet ik aan Gaby denken.
Gaby praat ook zo vreemd als ze er was. Bijna fluisterend.
Allebei de kapsels zijn gewoon KUTquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:02 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ziet er echt niet uit nee... stond dat aandere veel leuker.
De man heeft er 15 jaar voor gebedeld....laat hem..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das iig iemand die een dak boven zijn hoofd nodig heeft... die ¤ 10.000,= was geen probleem?!![]()
Oh dat heb ik dan gemist...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:59 schreef blomst het volgende:
[..]
begint de voornaam met een R en de achternaam met een S
Hedda is een zeikwijf. Ga naar de kermis en pluk dat kutringetje uit een automaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:02 schreef ruby het volgende:
Hedda wil haar ring terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |