Haha, deed mijn opa dat maar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:43 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn opa rekende altijd heel onbeschaamd het gemiddelde van je rapport uit en vergeleek dat met het gemiddelde van al je neefjes en nichtjes.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:46 schreef Claudia_x het volgende:
Het zou zo simpel kunnen zijn: je hebt als politicus een visie en als mensen het met je ideeën en plannen eens zijn, dan stemmen ze op je. Win je genoeg stemmen, dan kun je ze uitvoeren.
Ik kreeg van één van mijn oma's altijd onveranderlijk bij ieder bezoek of resultaat (van zwemdiploma tot rapporten) een vijfguldenmunt en een reep butterscotchchocolade samen in een boterhamzakje. Daarna een knijp in de wangen waarbij ze haar ogen lachend toekneep.quote:
Ik bedenk opeens dat dat toen ook zo is gegaan met Hitler.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:46 schreef Claudia_x het volgende:
Het zou zo simpel kunnen zijn: je hebt als politicus een visie en als mensen het met je ideeën en plannen eens zijn, dan stemmen ze op je. Win je genoeg stemmen, dan kun je ze uitvoeren.
Je hebt talent voor borrelpraat, wyccie.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedenk opeens dat dat toen ook zo is gegaan met Hitler.![]()
Met het verschil natuurlijk dat hij behoorlijk doorsloeg. En zoiets gebeurt ons natuurlijk niet een tweede keer.
Zo'n dikke gouden munt. De nostalgie.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:54 schreef zodiakk het volgende:
een vijfguldenmunt.
Oja? Bij het kleinste bericht over loslopende paardenneukers staan de meeste mensen al met de fakkel en hooivork klaar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:54 schreef wyccie het volgende:
En zoiets gebeurt ons natuurlijk niet een tweede keer.
Mijn opa en oma waren meer van beloning naar prestatie. Mijn eerste baantje was ook in opdracht van opa en oma: elke zaterdag haalde ik voor een gulden boodschappen. Als ik ze snel en zorgvuldig had gehaald, kreeg ik een bonus van een kwartje.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:54 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik kreeg van één van mijn oma's altijd onveranderlijk bij ieder bezoek of resultaat (van zwemdiploma tot rapporten) een vijfguldenmunt en een reep butterscotchchocolade samen in een boterhamzakje. Daarna een knijp in de wangen waarbij ze haar ogen lachend toekneep..
Wat wil je daar nou mee zeggen, Claudia? Ik bedoelde er verder niks mee, maar dat was gewoon het eerste wat bij me opkwam toen ik dat las. Heb je Max wel eens gezien?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:56 schreef Claudia_x het volgende:
Je hebt talent voor borrelpraat, wyccie.
Ik dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie kan zich deze nog herinneren:
[afbeelding]
Ik bedoelde ermee te zeggen dat de vergelijking wel erg kort door de bocht ging.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou mee zeggen, Claudia? Ik bedoelde er verder niks mee, maar dat was gewoon het eerste wat bij me opkwam toen ik dat las. Heb je Max wel eens gezien?
Laat me nou dat kleine beetje hoop op een weldenkende wereld nou behouden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:57 schreef zodiakk het volgende:
Oja? Bij het kleinste bericht over loslopende paardenneukers staan de meeste mensen al met de fakkel en hooivork klaar.
I know, maar dat is wel wat er gebeurde. Nou ja... zo ongeveer dan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik bedoelde ermee te zeggen dat de vergelijking wel erg kort door de bocht ging.
Ach, toe. Leg eens uit.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik bedoelde ermee te zeggen dat de vergelijking wel erg kort door de bocht ging.
Ik moest écht lachen! Omdat jij er zelf om moest lachen natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben in een boek bezig, mensen. Ja, lach er nog maar eens goed om.
Nee, het was een serieuze vraag.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:11 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is een gemene truc, hè, om mij het op te laten nemen voor de democratie?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:12 schreef wyccie het volgende:
Veiligheidsspelden, hanenkammen, kisten. Dat is toch niks joh.
Linkje?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:18 schreef zodiakk het volgende:
Wisten jullie dat 8 juni jl Richard Rorty is overleden?
Rorty.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:18 schreef zodiakk het volgende:
Wisten jullie dat 8 juni jl Richard Rorty is overleden?
Ik dacht nog even verder over hanekammen. Dat leidde toe... nou ja, kijk zelf maar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:17 schreef wyccie het volgende:
k_man, Dr. Martens en kisten, niks mis mee, maar niet in combinatie met die andere dingen.
En dit zeg ik natuurlijk omdat ik zelf ook Dr. Martens heb.![]()
Ah ok, ken ik niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:20 schreef zodiakk het volgende:
http://news-service.stanf(...)13/rorty-061307.html
Zo interessant is die gedachtegang toch niet? Ik vind de vraag of het geoorloofd is om de democratie op democratische wijze af te schaffen interessanter.quote:
Nee, die gedachtegang heb je met één linkje wel overhoop geschoten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:26 schreef Claudia_x het volgende:
Zo interessant is die gedachtegang toch niet?
Is dat niet exact hetzelfde als wanneer Hitler democratisch gekozen zou zijn?quote:Ik vind de vraag of het geoorloofd is om de democratie op democratische wijze af te schaffen interessanter.
Ik ben een beetje lui. Ik heb niet eens veel verder gelezen dan de eerste twee alinea's.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:34 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, die gedachtegang heb je met één linkje wel overhoop geschoten.
Ik betwist dus dat dat op democatische wijze zou zijn gegaan, het afschaffen van de democratie.quote:Is dat niet exact hetzelfde als wanneer Hitler democratisch gekozen zou zijn?
Maakt niet uit. Je hebt toch wel gelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben een beetje lui. Ik heb niet eens veel verder gelezen dan de eerste twee alinea's.![]()
Vandaar mijn formulering met 'als wanneer ... zou zijn'. Kom op. Beetje scherp denken.quote:Ik betwist dus dat dat op democatische wijze zou zijn gegaan, het afschaffen van de democratie.
Op dit tijdstip?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:42 schreef broer het volgende:
Beetje scherp denken.
Scherp denken doe je óf altijd óf nooit. Daar bestaat geen tussenweg in.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:45 schreef wyccie het volgende:
Op dit tijdstip?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik dacht nog even verder over hanekammen. Dat leidde toe... nou ja, kijk zelf maar.
Mijn god...![]()
Let wel: het komt van een officiele website van uw regering waar de jongste plannen uitgewerkt staan.quote:Iedereen een voldoende opleidingsniveau om te participeren op de arbeidsmarkt en in de samenleving
Wahahaha! Geheel toevallig tref ik ze in het 80's subforum:quote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:18 schreef sigme het volgende:
Deze stond er ook op, maar dan in een nog zoetere uitvoering met softfocus opnamen van de gekwelde zanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |