Nou ja, ik heb het in ieder geval bij één iemand gezien. Er zullen er vast meer zijn...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:53 schreef broer het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die hun propedeuse inlijsten?
Hij is bijna op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Wil je ook een krat bier soms, Z?
Enig idee hoe de bedrijfscultuur daar is?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:03 schreef Z het volgende:
Ik ken iemand die bij BCG werkt en dat is een slappe zak, laat het een waarschuwing zijn.
Nee. Ik heb wel eens samen gewerkt met jongens, en meisjes, van McKinsey, ze zijn erg ambitieus, draaien weken van 80 uur, enz. Ze verwachten van je 24-7 klaar te staan. ZIj werken namelijk 24-7, maar het is wel een fantastische baan, je doet dingen die er echt toe doen, je werkt met allemaal professionals samen, prutsers zal je er niet vinden. Alles is goed geregeld, enorm salaris. Alleen weinig tijd om het uit te geven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Enig idee hoe de bedrijfscultuur daar is?
Zoals?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:21 schreef Z het volgende:
je doet dingen die er echt toe doen
En had nou ècht niemand de taalfout gezien?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn tante zij zo mooi: "Fijn, nu kan je aan de rest van je leven beginnen"!
Lieve, oude tantes ga je niet de les lezen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
En had nou ècht niemand de taalfout gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |