Nee.quote:Op zondag 13 april 2008 12:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
het weteringcircuit is net zo ver weg van het Tropenmuseum als de weteringschans zelf...
Die neem ik standaard als ik naar amsterdam ga met de trein. Op de terugweg naar het station nog een lekker slagroomijsje bij van der linden die je dan precies bij het station op hebt.quote:Op zondag 13 april 2008 09:34 schreef PPL het volgende:
Ijsje bij "Van der Linden" op de Nieuwendijk heb ik ook nog niet voorbij zien komen.
dat het Tropenmuseum op de hoek Mauritskade/Linnaeusstraat ligt, en dat het Weteringcircuit midden tussen de helften van de Weteringschans ligt.quote:Op zondag 13 april 2008 12:41 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Wil je daar iets mee zeggen? Zo ja wat.
Lekker hè?quote:Op zondag 13 april 2008 12:46 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die neem ik standaard als ik naar amsterdam ga met de trein. Op de terugweg naar het station nog een lekker slagroomijsje bij van der linden die je dan precies bij het station op hebt.
Jaaaa! Bestaat dat nog, ik kwam daar vroeger altijd voor King Louie-kleren.quote:Op zondag 13 april 2008 14:05 schreef PPL het volgende:
Exota op de Hartenstraat 10.
Schijnt een goed adres te zijn voor jurkjes van King Louie.
Yup, het bestaat nog.quote:Op maandag 14 april 2008 09:45 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jaaaa! Bestaat dat nog, ik kwam daar vroeger altijd voor King Louie-kleren.
En voor Hei-Poa-olie.
Ik zal het navragen voor je.quote:Op maandag 14 april 2008 20:30 schreef shmoopy het volgende:
Heeft ze wel een puike smaak.![]()
Als ze weet of ze daar nog Hei-Poa verkopen, geef hier dan effe een brul?
Ik zit niet meer in de buurt en zoek dat spul, dan rij ik er wel even voor om.
Ja heur, staat op de toonbankquote:Op maandag 14 april 2008 20:30 schreef shmoopy het volgende:
Heeft ze wel een puike smaak.![]()
Als ze weet of ze daar nog Hei-Poa verkopen, geef hier dan effe een brul?
Ik zit niet meer in de buurt en zoek dat spul, dan rij ik er wel even voor om.
M'n vrouw durft het niet met zekerheid te zeggen.quote:
Notentaartjes!quote:Op zondag 13 april 2008 10:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Een euro voor een halfje volkoren, maar zeker de moeite waard.
Zo eens in de week haal ik dat, en da's geen brood, da's gewoon koek, zo lekker.![]()
jawel, maar verder dan de leidse, kalver, zeedijk en nieuwmarkt kom ik nooit, en dat wordt ook vrij snel saaiquote:
Dat is toch dezelfde toko als midden op de nieuwmarkt zit?? Heb je daar een pasje voor nodig of niet??quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:36 schreef Poepoog het volgende:
De mega toko nabij de Amsterdam Arena tegen over de Makro. Megagroot....
quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jawel, maar verder dan de leidse, kalver, zeedijk en nieuwmarkt kom ik nooit
quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:18 schreef hoM3r het volgende:
Ik laat geen mogelijkheid onbenut om Snackbar Bird bij mij om de hoek aan te prijzen. Een thaise "Snackbar" op de zeedijk, beter fastfood ken ik niet.
dat is nou waarom ik een man benquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:57 schreef SaskiaR het volgende:
voor slechts 325 euro tien kledingstukken gekocht.
ja thxquote:Op zondag 13 april 2008 11:52 schreef Pek het volgende:
Er zit er eentje vlak voor de hoek bij het Waterlooplein, bij de Blauwbrug. bedoel je die?
Cultvideotheek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |