Zullen wel Joden wezen dan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:47 schreef bixister het volgende:
nou, goochem zijn ze zeker. wat een prijzen!
kassa!
[ afbeelding ]
En heerlijke tosti's! Aanrader, die ene met geitenkaas en avocado. Oh mjammie, goddelijkquote:Op zondag 8 juli 2007 14:56 schreef Dwan het volgende:
oe oe oe ik heb nog iets leuks nou eigenlijk lekkers.
Op de nieuwe zijdse voorburgwal staat een houten huisje op het pleintje tegen over de munten en postzegelmarkt. hier verkopen ze heerlijke vegatarische hamburgers.
voor als je weer is iets anders wil?
Daar tegenover zit een Carhartt winkel. Ik was daar vorige week zondag met een vriendin, heb er anderhalf uur gepast en gekletst met een bijzonder aardige jongen die daar werkte en we kregen thee en ook allemaal extraatjes omdat we voor een behoorlijk bedrag uiteindelijk dingen kochten. Ook nog eens mooie en goede kleren daar, dus.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:49 schreef ForumGek het volgende:
Paul Frank Flagstore in de Hartenstraat !
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:19 schreef Semisane het volgende:
Oke dan...dus nu even optimaal pluggen.
Mijn huidige favorite kledingmakertje:
Janan Fashion I kid you notGevestigd in de Knollendamstraat 2 1013TN, zijstraat van de Spaardammerstraat in Amsterdam.
Hij is goed en nog een aardige vent ook.![]()
wanneer neem je mij eens mee de stad in?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:06 schreef Leef het volgende:
Dun Yong ook niet te vergeten.
Een grote toko halverwege de Zeedijk, met alle mogelijke exotische groentes/vruchten/vlees/vis/paddestoelen/kruiden/specerijen enzovoort. (een van de grote toko's in die buurt uiteraard, het is Chinatown daar.)
Er is gigantisch veel te krijgen, het is er altijd druk en te krap en te klein, het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De prijzen vallen mee.
En een verdieping hoger, voor iedereen die zich afvroeg waar alle Chinese restaurants toch al hun meest walgelijke kitsch decoratie en inrichting vandaan halen: de afdeling "Chinees restaurant decoratie"
Neem je zonnebril mee, het doet pijn aan je ogen. Alles wat je nooit wilde zien.
Daarom, vanwege Dun Yong, zien alle Chinese restaurants in NL er even verschrikkelijk uit.
Maar toch, een fijne winkel, ik kom er graag.
Heel goed! Ik moet het precieze adres van Gollem nog even opzoeken, het cafe (klein maar gezellig) met de meeste bieren - ook op tap - van heel Amsterdam. Zijstraat van de Spuistraat.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:21 schreef borisz het volgende:
Bierkoning.
tramhalte dam (voor lijn 1, 2 & 5). Linkerzijstraat van de AH.
veel speciale bieren
De beste bakker is toch echt Hartog, op de Wibautstraat. Daar staan ze echt in de rij tot de volgende hoekquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:20 schreef Eyeopener het volgende:
Bakkerij Paul Annee: wat mij betreft de beste bakker van Amsterdam, Runstraat
Mijn bloemenwinkel is toch echt de bloemenstal op de Nieuwmarkt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:30 schreef Dwan het volgende:
Briet bloemen kiosk op het gelderlandplein bij de ingang van de parkeer garage. ik heb vaak bloemen gehaald maar altijd en ook echt altijd zijn de bloemen die ik daar haald het mooiste en blijven het langste staan????? en de prijs is gelijk aan al die andere prutsers. ikke rij dus graag even om voor een bosje bloemen.
De Weteringsschans is niet bij het Tropenmuseum. Bedoel je bij het Weteringsschanscircuit?quote:Op zondag 13 april 2008 00:13 schreef Leef het volgende:
en op de Weteringsschans is er nog een grote, bij de rotonde bij het tropenmuseum.
Moet het even opzoeken maar ik denk het wel. Ik fiets er zo naartoe maar om het op te schrijvenquote:Op zondag 13 april 2008 09:19 schreef bbfakir het volgende:
De Weteringsschans is niet bij het Tropenmuseum. Bedoel je bij het Weteringsschanscircuit?
Raamsteeg 4quote:Op zondag 13 april 2008 00:28 schreef Leef het volgende:
[..]
Heel goed! Ik moet het precieze adres van Gollem nog even opzoeken, het cafe (klein maar gezellig) met de meeste bieren - ook op tap - van heel Amsterdam. Zijstraat van de Spuistraat.
Een euro voor een halfje volkoren, maar zeker de moeite waard.quote:Op zondag 13 april 2008 07:27 schreef Pek het volgende:
[..]
De beste bakker is toch echt Hartog, op de Wibautstraat. Daar staan ze echt in de rij tot de volgende hoek
quote:Spaarndammerstraat 424
1013 SZ Amsterdam
Restaurant Freud is een rookvrij restaurant.
Geopend: Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18.00 uur.
Wel even reserveren anders wordt het een gekkenhuis......
Telefoon: 020 - 688 55 48
een grote eetzaal in het voormalige Binnengasthuis, maakt deel uit van de Universiteit van Amsterdam maar iedereen mag komen.quote:Mensa Atrium Universitair Restaurant
Oudezijds Achterburgwal 237
1012 DL Amsterdam, Netherlands
+31 20 5253999
Ik kom er soms wel ('s-middags, studeer op de oudemanhuispoort) maar om daar nu uit te gaan eten 's-avonds...quote:Op zondag 13 april 2008 10:56 schreef Leef het volgende:
O kent iedereen de mensa trouwens?
Ook handig als je een keer buiten wilt eten en niet veel geld hebt.
[..]
een grote eetzaal in het voormalige Binnengasthuis, maakt deel uit van de Universiteit van Amsterdam maar iedereen mag komen.
De laatste keer dat ik er was kostte een grote kom bospaddestoelensoep er 64 cent. Dus dat is de prijsindicatie..
Eten hoeft toch niet alleen 's avondsquote:Op zondag 13 april 2008 11:12 schreef Eyeopener het volgende:
Ik kom er soms wel ('s-middags, studeer op de oudemanhuispoort) maar om daar nu uit te gaan eten 's-avonds...
het weteringcircuit is net zo ver weg van het Tropenmuseum als de weteringschans zelf...quote:Op zondag 13 april 2008 09:19 schreef bbfakir het volgende:
[..]
De Weteringsschans is niet bij het Tropenmuseum. Bedoel je bij het Weteringsschanscircuit?
toen ik daar een paar weken geleden was hingen er dacht ik posters dat ze de volgende dag zouden sluiten, en dat het weer een 'gewone'Hunkemöller ziu worden,,quote:Op zondag 13 april 2008 10:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ga die Hunkemöller-outlet van Aventura eens zoeken, want die is mij nooit opgevallen.
Aventura, jij woont bij mij in de buurt!
Wil je daar iets mee zeggen? Zo ja wat.quote:Op zondag 13 april 2008 12:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
het weteringcircuit is net zo ver weg van het Tropenmuseum als de weteringschans zelf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |