Trouwens, ik zeg: Laat hij Geert Wilders z'n haar eens aanpakkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:56 schreef Leef het volgende:
De fantastische Marokkaanse kapper (ik weet z'n naam niet) helemaal aan het eind van de Ten Katestraat links (gezien vanaf de Kinkerstraat, komend vanaf het centrum.)
Je komt binnen "wilt u wat te drinken meneer?" (gratis)
Je word geknipt door een vriendelijke man, vakkundig, secuur, zorgzaam. Perfect resultaat!
Je betaalt......... Tien Euro!
Geweldig.
dat klinkt leuk zegquote:Op zondag 17 juni 2007 23:22 schreef Leef het volgende:
De Keuken van 1870 aan de Spuistraat.
Voor onwaarschijnlijk goedkoop uit eten -
Dagmenu: 3 gangen, voor 7,50
De ambiance is geen plastic stoeltjes, maar een ruim, licht, gezellig ingericht echt restaurant.
De bediening is vriendelijk en leuk.
De kaart: Eenvoudige doch lekkere echte Hollandse kost. Flinke porties.
Hoe ze het er voor doen weet ik niet, maar een winstoogmerk kunnen ze in elk geval niet hebben. Misschien dat ze nog gesubsidieerd zijn, want vroeger was het een gaarkeuken voor de armen.
Nu is iedereen welkom.
Het publiek is er ook een beetje naar: over het algemeen toegankelijke, vriendelijke mensen met humor en begrip. Nog nooit wat raars meegemaakt.
Laatst was ik er met z'n 2en uit eten. Bon: 20 euro, inclusief 2 drankjes (of 3 dat weet ik niet meer)
toeristen die vragen waar ze echt Hollands kunnen eten, stuur ik er altijd naartoe.
Lambiek?quote:Op zondag 17 juni 2007 01:54 schreef Triptamine het volgende:
ik ben daar ooit een winkeltje met meer alx 50,000 stripboeken in gelopen. ik weet de naam en locatie niet meer, maar heb er toen honderden euro's uitgegeven
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:02 schreef Leef het volgende:
[..]
?dat schreef ik toch ook?
[..]
dat is toch een internetwinkel?
quote:
ik vind naar en raar 2 heel verschillende dingenquote:Op maandag 18 juni 2007 10:58 schreef Leef het volgende:
Nederlands is niet je fort he... [/slowchat]
Ik ging even twijfelen. Maar hij zit nog in de kerkstraat.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:02 schreef Leef het volgende:
[..]
?dat schreef ik toch ook?
[..]
dat is toch een internetwinkel?
naar3 (vz.)quote:Op maandag 18 juni 2007 10:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik vind naar en raar 2 heel verschillende dingen
Zipper zit ook in de nieuwe hoogstraat, net nog een errug leuke tas gekocht daar.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:27 schreef punkjunk het volgende:
Zipper! Is in een van de 9 steegjes/straatjes, verkoopt allerlei 2e hands en nieuwe kleding. Heel veel levi spijkerbroeken voor 25 euro!Je hebt nog zo'n soort winkel, maar daar werken van die mode flikkers, daar betaal je ook voor ene verschote tshirts 45 euro omdat dat hip is
.
Die staat bij de favorieten, dat is echt voor niks, als ik ooit nog naar amsterdam ga blijf ik een nachtje, hoef ik niet s'avonds met die kut trein terugquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:15 schreef Leef het volgende:
www.shelter.nl
The Shelter youth hostel
Een gezellig hostel in Amsterdam waar je kan slapen voor weinig geld, elke dag warm ontbijt, en toch een van de goedkoopste hostels van Amsterdam.
Nou ik ben vanmiddag naar je fietsenheld Aandewiel gegaan (Admiraal de Ruijterweg 112hs.)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:30 schreef Dwan het volgende:
Aan de wiel op de admiraal de ruijterweg in bos en lommer, als je fiets ziek is deze dude fixt hem met gemak zonder dat je na een week er weer staat. goed, snel en niet duur. Aan de wiel is mijn fietsen held.
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:39 schreef Frosting het volgende:
De Febo in de ferdinandbol
Jaah! Die ken ik nog van toen ze in de spuistraat zaten (volgens mij) Of was het de Nieuwezijds. Vet klein winkeltje waar je met een discman de cd's kon luisteren! wilde 'm ook noemen!!quote:Op zondag 24 juni 2007 13:39 schreef Terpentin07 het volgende:
Independent outlet op de vijzelstraat. Alternatieve kledingwinkel vooral veel van vans,converse,dickies.Maar ook cd`s en gadgets.
Wel met naam en adres dan he, zo heb je er weinig aanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:29 schreef Dwan het volgende:
het lijkt op een Fokkers helpt de MKBer project en zolang ze goed werk afleveren leverd het hun klanten op.
DOM is inderdaad een heel leuke winkel. Leuke meubels en gadgets. Ik heb er mijn bankstel vandaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef Dwan het volgende:
Dom christian in de spuistraat is ook leuk.
O en een stuk terug in de spuistraat ergens vlak bij Cs zit een gay zaak met echt gruwelijke foute gagets. wel leuk om is te gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |