abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 1999 @ 23:40:00 #1
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_197667
Tsjonge, wat heb ik me weer heerlijk geërgerd aan Dufne D. Dat mens is toch om te griezelen! Zo gauw ze een woord moet uitspreken van meer dan 6 letters (ze heeft heel hard geoefend op Big Brotherhuis) moet ze op haar kaartje kijken.

Het ergste was de herhaling van een huilende Willem, waarbij hij "in het Fries overging" aldus DD, met grote ogen. Vervolgens de herhaling van Willem op een emotioneel moment eerder in de week (véél eerder!!)iets zei over zijn dochtertje. Dat was absoluut geen Fries (zoals alle Friezen met mij eens zullen zijn) maar gewoon een man die met door emotie verstikte stem sprak. En de "deskundige" (mmwwhhaaaahaha) ter plaatse (eh.. je bent..(kaartje kijken)..groepsleidster) moest dat even uitleggen. Elke boerenl*l kan toch op zijn vingers natellen dat iemand, als-ie zijn moedertaal überhaupt heeft gebruikt, dat vooral doet op een emotioneel moment. Ik ben echt goed flauw van dat mens.

Reacties zijn zéér welkom!!

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_197668
Oh ja, Duppie was inderdaad op dreef maar het was wel de meest hakkeloze performance tot zover. Sterker nog ze steeg boven roffel uit.
Die kan het echt niet.
For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
pi_197669
Dufne is de slapste presentatrice in TVland

so says weathergirl

vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:10:00 #4
242 Pinball
Electric Monk
pi_197670
quote:
op 10-08-1999 om 12:08 AM schreef weathergirl het volgende:
Dufne is de slapste presentatrice in TVland

& dat is een belediging voor alle presentatrices.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:17:00 #5
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_197671
ach, ze kan weer een hele week oefenen op de volgende 5 regels tekst..

misschien dat ze volgende week 1 of 2 woordjes mag improviseren...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_197672
Duffie leest toch ook alleen maar de vragen op die Hummie heeft bedacht?
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 00:28:00 #7
483 sdb
Pluk de dag
pi_197673
Nee, spontaan is ze niet. Rolf ook niet. Gesprek met familie/vrienden loopt ook niet lekker. Niemand voegt iets toe. Vooral de Mona-clan niet. "Mona is weer aan het terug komen" ofzoiets! Alsof ze haar moeten promoten. Moet ze zelluf doen.
Life is a moment in space

pi_197674
Wat ik nog het meest schrijnend vond is de overduidelijke incompetentie die DD liet zien gisteravond op het gebied van interviewen/discussie leiden. Ze had haar vraag nog niet gesteld of de volgende volgde al zo'n beetje. Ze kan totaal niet improviseren op de antwoorden die gegeven worden (die interesseren haar zowiezo niet). Het moet en zal gewoon volgens de volgorde gaan die op haar briefje staat. Eerst geeft ze een voorbeeld van 'Amsterdamse humor', maar wanneer haar gevraagd wordt om een voorbeeld van Limburgse humor is het direct: "eeuh, we hebben het niet over Limburg nu". Evenzo als er discussies ontstaan waar ze zelf niets van snapt: "eeuh jongens, even centraal nu". Rot op domme gans! Leer eerst het 'vak' voordat je ons ergert op tv! Sjeezus, wat mij betreft kun je nog beter iemand als Christine ter Horst (of hoe-de-f*ck ze ook heet) zoiets laten doen.

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
pi_197675
ja mee eens met onze eerdere sprekers...vreemd typ..lekker lichaam en voor de rest niks
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_197676
Jongens, jullie hebben allemaal gelijk: die Dekkers staat erbij als een overdressed bezemsteel, en met ogen die van verbijstering bijna uit hun kassen rollen (de verschrikkelijke konijnenziekte?) Let ook eens op haar creatieve gebruik van klémtonen: én dan nu een kíjkje in het huis, het wórdt weer spánnend óm te zien hóe de bewóners zich vanávond gedrágen.
But we loooooove Daffie's Big Hair!
Een schizofreen is nooit alleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')