nou.........................(quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:59 schreef FdW het volgende:
Wat doet Bokita momenteel?
Knap lelijk ja net als z'n broer, zal wel in de familie zitten. huubje heeft uitpuilende ogen en die van Jorisje staan te ver uit elkaarquote:
Ja, ik heb ook genoten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef Clank het volgende:
Fantastisch dat pianospel van de van Ballegooytjes!!
Ja, haal der maar weg bij die heksen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:01 schreef petraa het volgende:
H: Oh ja Hedda is er ook nog.
Familie, al of niet met kwaliteiten, kun je niet kiezen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:02 schreef SiRojK het volgende:
Dit vind ik nu een gezellig familiebezoek.., Tis ook echt een familiebezoek.. Vader die kijkt wat zijn zoon allemaal heeft gedaan, gezellig met zijn allen leuke dingen doen.. Op één of andere manier krijgt Huub dat toch meestal beter voor mekaar dan anderen
Die anderen zijn alleen maar met het spel bezig als ze op bezoek zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:02 schreef SiRojK het volgende:
Dit vind ik nu een gezellig familiebezoek.., Tis ook echt een familiebezoek.. Vader die kijkt wat zijn zoon allemaal heeft gedaan, gezellig met zijn allen leuke dingen doen.. Op één of andere manier krijgt Huub dat toch meestal beter voor mekaar dan anderen
Je ziet dat de vrouwen daar anders over denken. Lijkt me dan verder niet belangrijk hoe een of ander jochie daar over denkt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Knap lelijk ja net als z'n broer, zal wel in de familie zitten. huubje heeft uitpuilende ogen en die van Jorisje staan te ver uit elkaar![]()
maar bij Huub krijg je ook het idee van "normale" familiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:02 schreef SiRojK het volgende:
Geloof jij Natas niet als ze zegt dat ze 40 kilo is afgevallen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Jammer dat ze op 42/44 is blijven steken dan![]()
Ik vind Joris niks *hoort niet bij menigte, thank god*quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je ziet dat de vrouwen daar anders over denken. Lijkt me dan verder niet belangrijk hoe een of ander jochie daar over denkt.
Deze is leuk!quote:
Heus wel, maar doen moet ze er wel bijvertellen dat er ook weer 20 bijzitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Geloof jij Natas niet als ze zegt dat ze 40 kilo is afgevallen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |