quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
skeetje, jij was de eerste met wie ik pm-de![]()
Ze kijkt niet echt, ze wist niet eens wie Tilly was.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:52 schreef riri het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk...maar Hedda weet meer dan genoeg als ze een beetje weet over het reilen en het zeilen daar in het huis....daarom verbaas ik me erover waarom ze hier praat zoals ze praat,zegt genoeg over haar mentaliteit
Ze zal door Sjon wel flink worden betaald voor dit optreden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:52 schreef riri het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk...maar Hedda weet meer dan genoeg als ze een beetje weet over het reilen en het zeilen daar in het huis....daarom verbaas ik me erover waarom ze hier praat zoals ze praat,zegt genoeg over haar mentaliteit
Ze blijven tot 23.00 uur vanavond..ik denk dat Eric straks als Natrasha komt als suprise..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij kan haar moeilijk wegsleuren daar !!! ze zit met haar nagels en natas is met haar haar bezig, en ik denk dat dat nog wel paar uurtjes duurt.
Ik vind het allemaal nog wel meevallen, hoor. Ze vertelt gewoon over haar leven. Zoveel informatie over Huub en/of Lieke heeft ze niet gegeven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:52 schreef riri het volgende:
[..]
Echt een ontzettend leuke vent.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:54 schreef Disana het volgende:
Kathedraal, Chopin, de muziek van Schindler's List... een ontwikkeld man
[afbeelding]
Daar ga ik morgen even een kijkje nemenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:23 schreef Varen het volgende:
Nena gaat werken op Defqon, bij Go fast
En dan doen alsof ze zich een mening kan vormen over deze mensen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kijkt niet echt, ze wist niet eens wie Tilly was.
Ze is nog niet echt dicht bij lieke geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal nog wel meevallen, hoor. Ze vertelt gewoon over haar leven. Zoveel informatie over Huub en/of Lieke heeft ze niet gegeven.
Daarbij doet ze niet mee aan het spel, waarom zou ze lelijk doen tegen de bewoners?
En misschien vindt ze het wel fijn, even uit de buurt bij Lieke.
ja ...daar zitten we op te wachten ..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze blijven tot 23.00 uur vanavond..ik denk dat Eric straks als Natrasha komt als suprise..![]()
Tuurlijk wel. Hedda is bovendien meerderjarig, en dan wordt het een heel ander verhaal dan als je een kind zou gaan zitten uithoren.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
N: Van een maatje 48 naar een maatje 36/38 daar doe je het wel voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |