daar komt ie...wat is PM'menquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het hierboven beschreven in stappen; zal ik het ook PM'men?
Het hoeft niet altijd erfelijk te zijn, en het kan ook een generatie overslaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef Day het volgende:
[..]
Yep.
Relaxte vader, trouwens. Zijn broer ook. Vraag me af van wie dat opgefokte heeft.
Serieus?quote:
Misbruik?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:39 schreef Liess het volgende:
Hopen dat Hedda niet te veel loslaat, die heksen maken der weer misbruik van.
ja dat zei ze al tegen Huub, erg jammer, want de spanning was toen op een hoogtepuntquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:40 schreef Kinga het volgende:
Owwww, Hedda heeft weer een nieuwe vriend.
Ik denk dat Hedda er juist voor kiest om onder normale mensen te zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef Lobasca het volgende:
Snap niet dat Hedda bij dat tuig gaat zitten.
Is ook zo, maar Hedda is echt nog een meisje....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Misbruik?
Je bent m.i. een hele slechte speler als je niét probeert om zo'n bezoek te benutten om informatie te verzamelen.
Vals Tuig, gaan ze hem en Lieke straks weer mee treiteren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef petraa het volgende:
En ja hoor daar beginnen ze Hedda uit te horen.
Hahaha, nou dat is toch wel wat leeftijdsverschil.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Is ook zo, maar Hedda is echt nog een meisje....
We gebruiken Natas der kids ook niet om uit te horen![]()
best mooi jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:44 schreef Mokum020 het volgende:
Huub kan trouwens echt wel pianospelen....hoor het liever dan dan geblaat van die drie
loosers.....: Ik ben gek op kindjes en ik ben een echte mama"....
Begrijpelijk toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat Lieke blij is met elke minuut die Huub niet bij Hedda is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |