ja dat wordt niks dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Ben nog jong en onervaren, en moet ook nog leren quotes uit een vorige COS over te nemen..
Quote-knopje klikken en dan kopiërenquote:
OK, maar het is wel een hele logische vraag.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:25 schreef Kinga het volgende:
Die fucking standaard vraag van Amanda... kijk je het programma...
je bedoelt het meest rechtse? toch:?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
is dit een grapje? zoniet het meest linkse symbooltje rechtsboven aanklikken bij de quote
-Klikken op het antwoord-ikoontje.quote:
Huub z'n haar zit stomquote:
Edit. Disana doet het al.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
is dit een grapje? zoniet het meest linkse symbooltje rechtsboven aanklikken bij de quote
Yep.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:36 schreef ericahysterica het volgende:
btw waren de ouders van huub en joris nou gescheiden?
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:36 schreef ericahysterica het volgende:
btw waren de ouders van huub en joris nou gescheiden?
Ik heb het hierboven beschreven in stappen; zal ik het ook PM'men?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
UIt een vorige COS kan ik niet quoten, en dat moet je echt stap voor stap aan me uitleggen.
Als je wilt mag je het wel via PM doen.
Bedankt!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, maar het is wel een hele logische vraag.
toch is joris ook onrustig en rookt ze eigen een slag in de rondtequote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef Day het volgende:
[..]
Yep.
Relaxte vader, trouwens. Zijn broer ook. Vraag me af van wie dat opgefokte heeft.
wat denk je waarom ze haar nageltjes en haartjes aan het doen zijn...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef petraa het volgende:
En ja hoor daar beginnen ze Hedda uit te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |