+1quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef Kinga het volgende:
Ik word onpasselijk van Natasia!!!!
En straks natuurlijk ook pochen dat zij het bezoek van anderen wel netjes kunnen behandelen. Want het zijn tenslotte kindjes van God, dat zijn gevoelsmensenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:26 schreef Clank het volgende:
Natasia: Wij hebben Hedda lekker gestolen. Amanda gaat haar nageltjes doen en ik haar haartjes en als het je niet bevalt heb je lekker pech. (tegen Huub)
Natas geilt op Alles wat een pik heeft, helaas voor haar is dat niet andersom.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:30 schreef blomst het volgende:
Natasja geilt wel een beetje op Joris zeker.
H`Hè eindelijk iemand hier die de boel in juisten waarde weet te schatten, als iemand.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef pronkjewail het volgende:
Ik denk dat Hedda zich gewoon niet interesseert voor het hele spel, maar wel voor de persoon Huub. Ze zal dus ook niet speltechnisch gaan doen in haar gesprekken met Huub, maar gewoon haar mening geven
Zie je, het is d'r haar. Dit staat veel leuker!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:28 schreef Gigageil het volgende:
Hedda houdt ook wel van een XTC-pilletje, zo te zien aan die schoteltjes van pupillen....
[afbeelding]
IK vind het beetje triest, laat weer heel duidelijk zien hoe Bean in elkaar steekt.quote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:30 schreef blomst het volgende:
Natasja geilt wel een beetje op Joris zeker.
Hoe moet ik quoten uit een vorige COS?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:26 schreef Day het volgende:
@ FDW: wat gebeurt er met je quotes?
Misschien stomme vraaag, maar wie of wat is Defcon/Defcom?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Natas geilt op Alles wat een pik heeft, helaas voor haar is dat niet andersom.
Gewoon ook op quote klikken en dat stukkie kopieren in de nieuwe.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.![]()
doeda..doedaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
Natasja zingt: Joris is veel leuker, doeda doeda.
Ben nog jong en onervaren, en moet ook nog leren quotes uit een vorige COS over te nemen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
liefde maakt blind dus dat is uitgesloten![]()
Daar verdrink je in .quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:33 schreef Kinga het volgende:
Huub lijkt qua uiterlijk echt 0 op Joris.... Maar die ogen van Joris, Damn!![]()
is dit een grapje? zoniet het meest linkse symbooltje rechtsboven aanklikken bij de quotequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |