Hey, heb je de Brain lover weerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Knap lelijk ja net als z'n broer, zal wel in de familie zitten. huubje heeft uitpuilende ogen en die van Jorisje staan te ver uit elkaar![]()
hoorde jij hem ook mompelen over zondag... na die vraag.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ah, ik snap hem. Hmm. Ik dacht dat hij gisteren juist weer te aktief bezig was met lobbyen voor zichzelf, te aktief om er nog uit te willen. Ben benieuwd.
Ik zou er al moeite mee hebben om ze een hand te geven. Hedda noemt Natasja lieverd en knuffelt met haarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef 2live het volgende:
hedda leest alleen maar op internet zei ze. Ik snap niet hoe je aardig kunt zijn tegen mensen die zulke verschrikkelijke dingen tegen en over Huub hebben gezegd. Dat is zelfs op internet terug te vinden. Mss ben ik gewoon te haatdragend voor dit programma.
Nee, geen gemompel gehoordquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:20 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hoorde jij hem ook mompelen over zondag... na die vraag.
Kan natuurlijk ook zijn dat marielle alleen op zondag kan, maar omdat ie zo mompelde dacht ik heeee
Je vergeet te vermelden dat BAN Hedda regelmatig voor hoer heeft uitgemaakt, en andere minder nette uitspraken en toespelingen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef 2live het volgende:
hedda leest alleen maar op internet zei ze. Ik snap niet hoe je aardig kunt zijn tegen mensen die zulke verschrikkelijke dingen tegen en over Huub hebben gezegd. Dat is zelfs op internet terug te vinden. Mss ben ik gewoon te haatdragend voor dit programma.
ik zou dat dus ook echt niet kunnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou er al moeite mee hebben om ze een hand te geven. Hedda noemt Natasja lieverd en knuffelt met haar![]()
ook dat nog ja, ik snap dat meisje dus echt niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat BAN Hedda regelmatig voor hoer heeft uitgemaakt, en andere minder nette uitspraken en toespelingen.
tjeee meen je dit serieusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een vet mooie meid! Onderzoek heeft uitgewezen dat zij de vrouw in de kooi is waar de meeste mannen sex mee willen hebben![]()
Bewijst eens temeer dat Hedda een dom onbeduidend karakterloos schaap is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou er al moeite mee hebben om ze een hand te geven. Hedda noemt Natasja lieverd en knuffelt met haar![]()
Theo , Huub en Joris zijn gezelschapsdieren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
Huub deelt zijn bezoek gul met de anderen.
Waarschijnlijk leest ze alleen op de Tien site.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef 2live het volgende:
Eric is echt helemaal de weg kwijt.. Snapt zichzelf niet meer, tijd om te gaan!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:19 schreef mootie het volgende:
Eric is ook best schaamteloos, hij en Huub kunnen echt niet meer door 1 deur, maar wel pontificaal vooraan zitten bij Huubs bezoek.
Scherp Cc.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk leest ze alleen op de Tien site.
Oh? Wat heb ik gemist. Oh ja, stom, heb er zelf nog een Update van gemaaktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef mootie het volgende:
Jaap: Volgens Fok was gister mijn mooiste moment.
Hedda begrijpt ook wel dat dat "hoer" puur bedoeld is om Huub te kwetsen en niet tegen haar persoonlijk bedoeld is. Daar moet je boven staan en dat doet ze blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:22 schreef 2live het volgende:
[..]
ook dat nog ja, ik snap dat meisje dus echt niet.![]()
het toppunt was tegen huub zeggen dat eric heel lief is.Dan weet ze dus echt niet wat er speelt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Bewijst eens temeer dat Hedda een dom onbeduidend karakterloos schaap is.![]()
Hoe wéét hij dat nou weer?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef mootie het volgende:
Jaap: Volgens Fok was gister mijn mooiste moment.
Jij snapt emquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Hedda begrijpt ook wel dat dat "hoer" puur bedoeld is om Huub te kwetsen en niet tegen haar persoonlijk bedoeld is. Daar moet je boven staan en dat doet ze blijkbaar.
Ik bedoel meer dat Huub er geen enkele moeite mee lijkt te hebben. Al zitten ze bij zijn 'vijanden'. Dat vind ik best knap. Maar ja, met de familie komt ook het niveau weer omhoog. Schril contrast met Natasia en Amanda trouwens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Theo , Huub en Joris zijn gezelschapsdieren.
Alleen villavandaag toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef 2live het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |