Ga je nu je aandacht verleggen naar buiken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:12 schreef ScofieldM het volgende:
Kijk eens naar de buik van Theo, het voorland van Huubje als ie zo doorgaat met zuipen, is toch al hard op weg om alcholist te worden net als Amanda.
Hij moet nog even wennen, denk ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je het 10 keer zegt wordt het niet meer waar hoor.![]()
Het heeft ook wel een béétje te maken met het bezoek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:13 schreef Day het volgende:
Nou, ik vind het een zeer relaxte sfeer, hoor.
Familie is leuk, bewoners doen normaal tegen ze. Mag Huub wel blij mee zijn.
leuke knul maar niet zo extravert als huub dus totaal niet geschikt als karakter in dit baggerprogrammaquote:
Nou nee, ik heb zo'n idee dat de scheldpartijtjes van Brian door hemzelf zeer welgemeend zijn (zijn relativeringsvermogen is errug gebrekkig) en die van Natasia zijn puur en alleen voor de "diss"...quote:
ja is defcon.....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gehoord. 'Die party' is Defcon denk ik, maar wat denk je dat Eric met de rest bedoelde dan?
Ik vond het erg opvallen op de screencap vandaarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga je nu je aandacht verleggen naar buiken?![]()
Maak ons niet blij met een dooie mus!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:15 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja is defcon.....
Hij zei jammer niet zondag pas zoiets....
ik denk dat ie morgen zijn 24 uur gaat aanvragen en zondag er uit![]()
maar ja misschien hoop ik er teveel op.
heeft iemand dit op tape?
Het is bezoek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
leuke knul maar niet zo extravert als huub dus totaal niet geschikt als karakter in dit baggerprogramma
nee hoor ik denk dat hun mama best trots op hen isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Knap lelijk ja net als z'n broer, zal wel in de familie zitten. huubje heeft uitpuilende ogen en die van Jorisje staan te ver uit elkaar![]()
Het is een vet mooie meid! Onderzoek heeft uitgewezen dat zij de vrouw in de kooi is waar de meeste mannen sex mee willen hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:16 schreef milk-shake het volgende:
gets...........natas met haar dikke ass.............kon ze niet een langer jasje aantrekken
nee daarom eerst geverifieerd bij disana... die hjoort meestal dezelfde dingen als ik.... maar is er iemand die de streams op neemt en dit kan terug luisteren....quote:
Oh, ah, ik snap hem. Hmm. Ik dacht dat hij gisteren juist weer te aktief bezig was met lobbyen voor zichzelf, te aktief om er nog uit te willen. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:15 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja is defcon.....
Hij zei jammer niet zondag pas zoiets....
ik denk dat ie morgen zijn 24 uur gaat aanvragen en zondag er uit![]()
maar ja misschien hoop ik er teveel op.
heeft iemand dit op tape?
Ik vond haar eerste bezoek nog wel leuk, hoor. Alleen het eind was, opgedrongen door de redactie, niet leuk. En daarna is ze zich gewoon teveel met het spel gaan bemoeien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Het heeft ook wel een béétje te maken met het bezoek.
Als bijvoorbeeld zo'n Netty binnenkomt, dan daalt de temperatuur meteen 10 graden.
Volgens mij ging dat gewoon over Defqon en dat Eric dat ook een leuk feestje leek.. Marielle zou er ook naartoe gaan, maar had geen kaartje ofzo..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gehoord. 'Die party' is Defcon denk ik, maar wat denk je dat Eric met de rest bedoelde dan?
Drie kinderen, drie mama'squote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:17 schreef DrsH het volgende:
[..]
nee hoor ik denk dat hun mama best trots op hen is![]()
Heeft Disana een ander gehoor dan wij?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:17 schreef lorence1 het volgende:
[..]
nee daarom eerst geverifieerd bij disana... die hjoort meestal dezelfde dingen als ik.... maar is er iemand die de streams op neemt en dit kan terug luisteren....
WB kent zijn plaats en weet hoe het hoortquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Vreemd, die afzondering van WB.
ze heeft het grijpersvlees wel op de juiste plekken zittenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een vet mooie meid! Onderzoek heeft uitgewezen dat zij de vrouw in de kooi is waar de meeste mannen sex mee willen hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |