lekker belangrijk.... jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je ziet dat de vrouwen daar anders over denken. Lijkt me dan verder niet belangrijk hoe een of ander jochie daar over denkt.
Jaap toch ???? Dan heeft hij wat mij betreft gelijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
Die vader van Huub heeft wel de juiste favoriet![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Knap lelijk ja net als z'n broer, zal wel in de familie zitten. huubje heeft uitpuilende ogen en die van Jorisje staan te ver uit elkaar![]()
Of ze drinken die zooi zelf op?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
Vreemd dat er geen witte wijn in huis is. Dat de kabouters daar niet voor zorgen , ze weten toch dat er een familiedag is.
Maastricht is dan ook een geweldige stad.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
Maastricht bevalt goed, je bent zo weer in het midden van het land. Zal wel blij zijn als het huis klaar is.
[afbeelding]
Komt aardig in de buurt toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:08 schreef blomst het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit zijn uitpuilende ogen.
Ik zou het niet weten... ik kon er praktisch niet verder vandaan zitten hierquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maastricht is dan ook een geweldige stad.
ieuuuuuuquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:08 schreef blomst het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit zijn uitpuilende ogen.
Nee, heb ik niet gehoord. 'Die party' is Defcon denk ik, maar wat denk je dat Eric met de rest bedoelde dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:09 schreef lorence1 het volgende:
disana ben je er nog?
heb je net geluisterd naar hedda en eric... dat eric vroeg wanneer die party is... dat ze zei morgen en toen wat eric zachtjes hardop tegen zichzelf zei....?????
mwa, "Hedda is een hoer" past hier niet tussenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Vreemd, die afzondering van WB.
Dan moet Natasja ook optiefen daar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, "Hedda is een hoer" past hier niet tussen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |