quote:NBC ontkent Paris geld te bieden voor interview.
De Amerikaanse zender NBC News ontkent een miljoen dollar te hebben geboden voor het eerste interview met Paris Hilton als ze volgende week op vrije voeten is. De hotelerfgename zit in een gevangenis in Los Angeles een celstraf uit voor rijden zonder rijbewijs, maar wordt vermoedelijk maandag weer vrijgelaten.
De geruchten over de smak geld die de zender voor het interview zou overhebben, zijn in de wereld geholpen door de krant New York Post. Die meldde dat zender ABC aanvankelijk 100.000 dollar had geboden voor het interview en de toegang tot origineel beeldmateriaal. Door het astronomische tegenbod van NBC ging de deal echter niet door, zo zei een bron die informatie uit kringen rond Hilton zou hebben. NBC laat in een reactie echter weten nooit voor interviews te betalen.
ABC en NBC zijn concurrerende zenders. Met name de programma's waarin het interview te zien zou zijn, de Today Show en Good Morning America, zijn aartsrivalen in televisieland. Hoewel het officieel niet is toegestaan te betalen voor interviews, zijn er talloze manieren om toch geld te bieden voor een exclusief gesprek.

Idd... Is gewoon een soort hotelkamer, maar zonder de vrijheidquote:Op zondag 24 juni 2007 23:05 schreef JohnDope het volgende:
cop unit dus toch wel. Daar zal ze niet van haar zonden leren....

Dat vind ik ook niet eerlijk. Dat doen ze alleen maar om geld te verdienen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:07 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Maar ja waarschijnlijk wordt ze, als ze uit de gevangenis is, helemaal kapot gemaakt doro de pers.

Ja, hallo, dat gaat over San Quentin, zo'n beetje de beruchtste gevangenis die er is.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:03 schreef JohnDope het volgende:
Diegene die gelooft dat Paris echt op een normale gevangenisafdeling zit, moet nu even naar SBS6 kijken, daar is een documentaire, die gaat over het gevangenisleven in een amerikaanse gevangenis. Het gaat nu over een mannengevangenis, maar het sfeertje in de dames gevangenis zal niet veel gezelliger zijn.

Hallo dat zei ik toch ook. In die bajes maken ze je meteen mol. In een mindere beruchte gevangenis (waar Paris dus zit) slaan ze je minimaal de ziekenboeg op en wordt het weken door een rietje etenquote:Op zondag 24 juni 2007 23:14 schreef static het volgende:
[..]
Ja, hallo, dat gaat over San Quentin, zo'n beetje de beruchtste gevangenis die er is.

Waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:49 schreef JohnDope het volgende:
In de nederlandse bajessen gebeurt anders ook meer dan er naar buiten wordt gebracht

Gast doe eens wat meer onderzoek i.p.v. deze onzin uit te kramen La Hilton zit in een veredelde bejaarden pension i.p.v.een echte gevangenis. Google maar ff. Enige echte gevangenis wat aan Parisquote:Op zondag 24 juni 2007 23:03 schreef JohnDope het volgende:
Diegene die gelooft dat Paris echt op een normale gevangenisafdeling zit, moet nu even naar SBS6 kijken, daar is een documentaire, die gaat over het gevangenisleven in een amerikaanse gevangenis. Het gaat nu over een mannengevangenis, maar het sfeertje in de dames gevangenis zal niet veel gezelliger zijn.

Oh, je bent er geweest?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:10 schreef sn7475 het volgende:
[..]
Gast doe eens wat meer onderzoek i.p.v. deze onzin uit te kramen La Hilton zit in een veredelde bejaarden pension i.p.v.een echte gevangenis. Google maar ff. Enige echte gevangenis wat aan Paris
is, is haar oranje outfit. Verder is het net onze gevangenis met enige luxe erbij. Er hangen m.i. nog net geen gordijnen en disco-spots..![]()

quote:Op zondag 24 juni 2007 23:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Paris moet gewoon even op een normale afdeling gezet worden, desnoods met wat beveiliging op afstand die zorgt dat ze niet in elkaar geslagen wordt, maar dat Paris wel een beetje leert beseffen wat de realiteit is.

Moet je TMZ checken. Die heeft beelden van haar vrijlating. De video is nu alleen nog niet online.quote:

quote:

Moet je die handen zien. Wat een kolenschoppen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:35 schreef Ticootje het volgende:
Is dat dr wel...?

ik twijfel ook wel eik....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:35 schreef Ticootje het volgende:
Is dat dr wel...?

ja, bekijk de video maar.. Ze heeft gewoon geen make-up op.quote:

ik zit op mijn werk, dus dat gaat nu ff nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
ja, bekijk de video maar.. Ze heeft gewoon geen make-up op.

Welk goed gedrag? Wat is dan slecht gedrag?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze komt vandaag vrij na 23 dagen zeiden ze bij het nieuws !
Vanwege haar goed gedrag, komt ze eerder vrij![]()

Waarschijnlijk is geen herrie schoppen goed gedrag, eveneens meewerken als dat wordt gevraagd (ongeacht waar je dan ook aan mee moet werken).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Welk goed gedrag? Wat is dan slecht gedrag?

Kan ze nou ook praten zoals ik me al eerder afvroeg in dit topic ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:12 schreef MisterO het volgende:
Ze ziet er wel lief uit zonder mascara en eyeliner troep![]()
[afbeelding]

Ja hooorr, nog nooit naar The simple life gekeken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kan ze nou ook praten zoals ik me al eerder afvroeg in dit topic ?

neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja hooorr, nog nooit naar The simple life gekeken?![]()

Deze is wel grappigquote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |