Oeps vergetenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef Khadgar het volgende:
Het zou helpen als je je specs even post.
Tja, die systeemeisen schieten in een keer de lucht in zeg, minimaal 1 GB intern geheugen etcquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:31 schreef RoodWitBlauw het volgende:
tvp.. dezelfde verhaal hier, wil wel even wetne wat er nog aan rally spellen op mn laptop te draaien valt
Aha, wat voor videokaart heb je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:40 schreef RoodWitBlauw het volgende:
die 1 gig heb ik wel.. maar videokaart is bagger in een laptop.. darom zoek ik ook spellen van 3-4 jaar oud die ik kan spelen.. liefst zonder muis, kan ik in de trein ook nog even gamen
Ik speel met ongeveer dezelfde specs nu Tomb Raider Anniversary, en die draait perfect. Is ook wel een oudere engine, maar het ziet er wel heel goed uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
De laatste tijd wil ik weer een beetje gaan gamen, en nu merk ik natuurlijk dat al die games zoals Colin McRae Dirt etc. gewoon niet meer draaien omdat mijn pc veel te sloom is.
Weet iemand misschien nog een paar goeie (race) games?
Zelf heb ik al NFS Carbon, ik zoek nog iets in de trant van Colin MCrae Dirt.
specs:
p4 2.4 GHz
512 mb ram
radeon 9000 videokaart, 64 mb
![]()
Tja, ik zit nu ook al te zeuren op mijn pc. Heel sloom is-iequote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou lekker in V&A ofzo een betere videokaart scoren. Een Geforce 4600ti moet voor heel weinig te krijgen zijn en dan kom je een stuk verder..
Jup, die doet het bij mij ook goed als ik de details uitzet. Die engine is trouwens pas een jaar, dus dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik speel met ongeveer dezelfde specs nu Tomb Raider Anniversary, en die draait perfect. Is ook wel een oudere engine, maar het ziet er wel heel goed uit.
OWjah, die heb ik ook een hele tijd gespeeldquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:13 schreef kipknots het volgende:
Trackmania zal wel op je pc draaien. Trackmania nations kan je gratis downloaden en online spelen, trackmania united kost wel geld maar is uitgebreider. United heb ik zelf nog niet gespeeld, maar nations is in ieder geval erg leuk![]()
Btw, je moet wel van arcade racen houden![]()
Titan quest zal hij niet kunnen spelen met zulke specs.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:00 schreef McGilles het volgende:
Worms 2
Total Annihilation
Warcraft 3
Fallout
Theme Hospital
Starcraft
Age of Empires
Diablo 2
Counterstrike
Dungeon Keeper
Grand Theft Auto
Hitman
Jagged Alliance
Monkey Island
Unreal Tournament
Quake
Roller Coaster Tycoon
Soldier of Fortune
Settlers
Titan Quest
Warhammer
Deze schoten mij het eerst te binnen. Dit zijn titels waarmee ik me in het verleden goed heb vermaakt.![]()
Edit: Nu zie ik dat je eigenlijk op zoek bent naar racegames, dat is niet mijn ding.
Zou net moeten lukken volgens mij.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Titan quest zal hij niet kunnen spelen met zulke specs.
hmmm, probeer eerst de demo anders evenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Zou net moeten lukken volgens mij.
JKA en JK2 zijn de pwn inderdaad! Speel ik ook nog steeds!quote:Op zondag 17 juni 2007 21:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast (Dark Forces 3)
Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy.
Warcraft III
Wolfenstein RTCW
Ja, en spelvreugde komt idd alleen van de graphics, voor 2007 is er nog geen 1 leuk spel uitgekomen namelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:32 schreef sanni het volgende:
Dat iemand nog de moeite neemt om dit soort spellen te spelen als je ziet hoe veel beter de huidge
spellen zijn qua grafische vormgeving
Tuurlijk jongen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:32 schreef sanni het volgende:
Dat iemand nog de moeite neemt om dit soort spellen te spelen als je ziet hoe veel beter de huidge
mee eensch.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en spelvreugde komt idd alleen van de graphics, voor 2007 is er nog geen 1 leuk spel uitgekomen namelijk.
Ik heb je een paar keer in het Tomb Raider Anniversary topic zien posten, vandaar dat ik dit als voorbeeld neem; speel je de vroegere delen ook niet meer nu, waar je vroeger wellicht veel plezier aan beleefd hebt, alleen omdat de graphics verouderd zijn?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:32 schreef sanni het volgende:
minder dan 2000 bedoel je ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:05 schreef BMH het volgende:
Voor <200 euro heb je een systeem dat alle games die nu verkrijgbaar zijn kan draaien.
Persoonlijk ben ik ook weer in een retro mood.
Ik ben nu Fallout aan het spelen. Spel geeft wel wat grafische fouten onder XP, maar is nog steeds goed te spelen.
Nope. Gig ram erbij en een videokaart van 150 euro en hij kan alles draaien. Niet op high natuurlijk. Maar het is wel speelbaarquote:
Ook realistischer dan menig andere shooter. En draait gewoon erg goed op een wat 'oudere' pc. Veel mods e.d. voor te krijgen. Dus echt een aanrader!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:02 schreef RickoKun het volgende:
Jaaaa operation flashpoint vond ik ook prachtig!Heerlijk gewoon, vooral als je ergens bij een stel bosjes school, en je ineens een tank 1 meter naast je hoorde ratelen en weer verder reed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |