Fiets-'m-er-in!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:12 schreef Chowi het volgende:
Oh, dat doet me denken aan die verkeersveiligheidreclame.
*twee fietslampen tevoorschijn tovert.
*knipoogt.
Eigenlijk gewoon inspiratieloos, Mt.quote:
Die van havoc had potentie, jammer dat er weer zo ontiechelijk kut in gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:20 schreef Chowi het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een goeie rel, vanmiddag.
Inderdaad. Ik had eigenlijk ook wel een FB topic verwacht over die ban van Arma. Het is een dode boel, helaas.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die van havoc had potentie, jammer dat er weer zo ontiechelijk kut in gereageerd wordt.
Nou, dat valt wel mee, maar de ruis ertussen is gewoon té hinderlijk. Onze wannabe oldbie Leia voorop.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had eigenlijk ook wel een FB topic verwacht over die ban van Arma. Het is een dode boel, helaas.
Dat kan aangewakkerd worden, hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die van havoc had potentie, jammer dat er weer zo ontiechelijk kut in gereageerd wordt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee, maar de ruis ertussen is gewoon té hinderlijk. Onze wannabe oldbie Leia voorop.
Dat heeft toch niets met die negerianen te maken, hm?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:22 schreef Blight het volgende:
Inderdaad. Ik had eigenlijk ook wel een FB topic verwacht over die ban van Arma. Het is een dode boel, helaas.
Néé.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:28 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met die negerianen te maken, hm?
Okaytof.quote:
Jewel. Want ik ben geen echte oldbie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:30 schreef Chowi het volgende:
Maar eigenlijk is Leia geen wannabe oldbie.
Een verkapte kloon?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:30 schreef Chowi het volgende:
Maar eigenlijk is Leia geen wannabe oldbie.
Elk account in 2002 of daarvoor geregistreerd is oldbie. Hoe dan ook.quote:
`quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Elk account in 2002 of daarvoor geregistreerd is oldbie. Hoe dan ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |