jup, ligt aan de manier waarop je speelt. Sommige gitaristen hebben er totaal geen last van, ik wel als ik veel optredens heb, heb ik van die brandwonden op mijn onderarm. Het worden vaak ook nog littekensquote:Op maandag 18 juni 2007 00:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Hebben jullie er ook erg last van dat als je een tijd op een lespaul of een ander model met een rand zit te raggen dat je dan last krijgt van je onderarm die steeds langs je gitaar schuurt ?
nee eigenlijk....quote:Op maandag 18 juni 2007 00:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Hebben jullie er ook erg last van dat als je een tijd op een lespaul of een ander model met een rand zit te raggen dat je dan last krijgt van je onderarm die steeds langs je gitaar schuurt ?
Alleen pijn je hart als je hem niet kan betalen, want hem dan laten hangen is heeeeel moeilijkquote:Op maandag 18 juni 2007 00:42 schreef Gertdh het volgende:
wat een coole gasten![]()
Maarja... Ebut....
vraag: doet op een Razorback spelen pijn?![]()
Mietjequote:Op maandag 18 juni 2007 00:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee, jou hoofd trekt volle zalenquote:
1. waarom heeft een van die vrolijke rakkers een sok over z'n headstock?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:43 schreef Neidropje het volgende:
over enkele jaren:
[afbeelding]
leuke veiling trouwens op ebay:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320125743518&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:watchlink:middle:us
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toevallig wel.quote:
Nee het is laat, ik kijk alleen nog maar plaatjesquote:Beter lezen dude
Mij hoor je niet klagen mijn gitaar is rondquote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mietje![]()
Maar uh nee, heb alleen 'afgeronde' gitaren, en sta toch voornamelijk altijd![]()
Het viel je niet op dat er 3 verschillende warenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Toevallig wel.
[..]
Nee het is laat, ik kijk alleen nog maar plaatjes
trek lange mouwen aanquote:Op maandag 18 juni 2007 00:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen mijn gitaar is rondmaar andere gitarist zit altijd onder de schaaf/brandwonden
moet toch wel iets tegen te doen zijn
Aaah, dit is wel erg tof! Cool!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:32 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, verhaal apart. Mijn zus [tevens onze bassiste] geeft les aan geestelijk gehandicapte kinderen [niet echt compleet de weg kwijt, maar je kan het wel merken zeg maar]. En die vroegen haar telkens de oren van de kop daarover, en of ze eens langs mochten komen om te zien op onze oefenzolder.
Dus zij de kinders [klas van 6 of 7 ofzo] eens mee, en ff een stukkie spelen.
En moet eerlijk zeggen, was geweldig! Coole kinderen man. Dol enthousiast, wat je ook doet/speelt en helemaal door het lint toen ze zelf even mochten
Jolijt!quote:Op maandag 18 juni 2007 01:00 schreef Deansensitized het volgende:
Zijn zelfs nog bewegende beelden van ook, komen vandeweek ook nog wel even
Ja die kleine heb ik ook altijd met het oefenen omquote:Op maandag 18 juni 2007 00:57 schreef Deansensitized het volgende:
Sweatbands, van die lange
Heb altijd korte ommaar die lange helpen wel, spelen ook wel relax.
Ja, of je pols verstuiken, snelverband erom en dan spelen, ook nergens last van.
Met een widow headstock van V.C. RIch heb je ook een iets grotere dan normaalquote:Op maandag 18 juni 2007 00:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bedoelde alleen qua formaat hoor. Je hebt ML's in allerhande paintjobs.
En die grote headstock is alleen maar beter man, meer sustain
En Menno, reken maar dat die veel geld kost dan.
Ik en mijn V. Leef jullie uit![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jupquote:Op maandag 18 juni 2007 00:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Niet alleen. Maar het helpt welquote:Op maandag 18 juni 2007 07:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Met een widow headstock van V.C. RIch heb je ook een iets grotere dan normaal
maar komt mijn sustain er dan daar vandaan?
Pols zweetbandje op die hoogte dragenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen mijn gitaar is rondmaar andere gitarist zit altijd onder de schaaf/brandwonden
moet toch wel iets tegen te doen zijn
Heb iig niets te klagen over sustainquote:Op maandag 18 juni 2007 08:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Niet alleen. Maar het helpt wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |