oe tof ben benieuwdquote:Op zondag 17 juni 2007 22:25 schreef Aresdreams het volgende:
Vrijdag weer lekker verder gekomen met nieuwe nummers oefenen
zelfs een vooraf geschreven solo gaat ergens op lijken
nog ff denk ik en dan komt er een demo iets aan
ik vind die gewone altijd van die associaal grote bodies hebben, maar volgens mij zijn ze niet veel zwaarder dan een normale gitaarquote:Op zondag 17 juni 2007 22:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe groot is die 'baby' eigenlijki, de normale ML heeft zo te zien een body dat net zo lang is als de hals (als je van punt tot punt gaat. Volgens mij heb je zo een hernia van het gewicht....wel goed voor de sustain natuurlijk
Ach, wordt een lekker potje herriequote:
Ik moet zeggen dat die deans met grote body inderdaad niet zo heel zwaar zijn, vergeleken met mijn Warlock (dat toch echt een van de zwaarste gitaren is die ik ooit tegen gekomen benquote:[..]
ik vind die gewone altijd van die associaal grote bodies hebben, maar volgens mij zijn ze niet veel zwaarder dan een normale gitaar
Ja, maar koop dan een echte MLquote:Op zondag 17 juni 2007 22:20 schreef Gertdh het volgende:
Het is besloten..
Ik vind de Dean Baby ML echt onwijs vet![]()
3 nummers is zat dan voor een demo'tjequote:Op zondag 17 juni 2007 22:46 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ach, wordt een lekker potje herrieWe hebben 1 nummer zo goed als af, een ander nummer wordt de solo nog uitzoeken, een 3e zijn we al goed op weg, en een 4e moeten we nog even bekijken of dat gaat lukken, verder 1 cover die er goed inzit.
[..]
Ik moet zeggen dat die deans met grote body inderdaad niet zo heel zwaar zijn, vergeleken met mijn Warlock (dat toch echt een van de zwaarste gitaren is die ik ooit tegen gekomen ben)
Tja, maar onze zanger is eigenwijsquote:Op zondag 17 juni 2007 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
3 nummers is zat dan voor een demo'tje
en die bodies zijn in feite qua oppervlakte niet veel groter dan 1 van bijvoorbeeld een lespaul ofzo, alleen door die punten lijkt het volgens mij veel groter dan dat het allemaal is
ja okee maar een LP is bijvorobeeld ronder en heeft weer hout op plekken waar dat ding het niet heeft. Dus dat het totaal oppervlakte niet zoveel zal schelen maar in lengte is hij natuurlijk wel een stuk langer.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:54 schreef Deansensitized het volgende:
Formaat is ook groter hoor, lijkt niet alleen zo. Mijn V past ook niet in standaard tassen/koffers.
Dan de drummer maar wegquote:Op zondag 17 juni 2007 23:21 schreef Aresdreams het volgende:
we hebben momenteel... ff tellen 5 leden?
1 gitarist (ikke)
1 bassite
1 drummertje
1 toetseniste
1 zanger die weer moet leren gitaar spelen
dus we zijn al over de 4 heen![]()
Hij had maar 1 gitaar ja ?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:30 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, de groeten, te veel om te vertellen. Verdiep je er maar wat in hoor
Nou, een ding dan, zie je een SRV al spelen met een lijmklem op de headstock/nek verbinding om de rommel bij elkaar te houden omdat een roadie weer eens de headstock afgebroken had toen hij de koffer liet flikkeren? Pure rock 'n roll toch!
En toen dacht hij vanquote:Op zondag 17 juni 2007 23:36 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, maar dat was zijn favoriet. Dus gewoon snel lijmen, klem erop en los!
daarom zijn puntige gitaren goed.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:38 schreef Aresdreams het volgende:
Tja, ik zou die roady gewoon afgeslacht hebben
die baby ml is gewoon strak, simpel..quote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar koop dan een echte ML![]()
Dean![]()
Schijnt dat James een signature tele gaat uitbrengen deze zomer. Reken maar dat ik die dan ga kopenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:19 schreef Deansensitized het volgende:
James Root![]()
En doe mij maar een EMG 81 hoor![]()
Bedoelde alleen qua formaat hoor. Je hebt ML's in allerhande paintjobs.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:12 schreef Gertdh het volgende:
[..]
die baby ml is gewoon strak, simpel..
geen razorback uitsteeksel-kuisheidsgordels
geen star spangled banner flames overdreven graphics
gewoon een strak gitaartje![]()
En ik vind dat, ook de baby, Deans gewoon een overdreven grote headstock hebben
Als ik zo (volges jou) onwijs veel sustain wil dan zet ik wel een setje snaren op een boomquote:Op maandag 18 juni 2007 00:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bedoelde alleen qua formaat hoor. Je hebt ML's in allerhande paintjobs.
En die grote headstock is alleen maar beter man, meer sustain
En Menno, reken maar dat die veel geld kost dan.
Schone V heb je daarquote:Op maandag 18 juni 2007 00:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bedoelde alleen qua formaat hoor. Je hebt ML's in allerhande paintjobs.
En die grote headstock is alleen maar beter man, meer sustain
En Menno, reken maar dat die veel geld kost dan.
Ik en mijn V. Leef jullie uit![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet zeggen, de eerste foto wekte het vermoedenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:32 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, verhaal apart. Mijn zus [tevens onze bassiste] geeft les aan geestelijk gehandicapte kinderen [niet echt compleet de weg kwijt, maar je kan het wel merken zeg maar]. En die vroegen haar telkens de oren van de kop daarover, en of ze eens langs mochten komen om te zien op onze oefenzolder.
Dus zij de kinders [klas van 6 of 7 ofzo] eens mee, en ff een stukkie spelen.
En moet eerlijk zeggen, was geweldig! Coole kinderen man. Dol enthousiast, wat je ook doet/speelt en helemaal door het lint toen ze zelf even mochten
Oh, en danku! Ben er erg blij mee en trots op![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |