Niet mijn gitaar, maar voor de prijs hoef je het inderdaad niet te laten.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:26 schreef TenWords het volgende:
[..]
$2200 incl shipping levertijd 6 maanden omdat ze alleen maar solid colors KV-2's mass produceren en hem moeten bouwen (als je hem in nederland besteld kost het waarschijnlijk 3500 euro :S)
valt nog mee dan.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:26 schreef TenWords het volgende:
[..]
$2200 incl shipping levertijd 6 maanden omdat ze alleen maar solid colors KV-2's mass produceren en hem moeten bouwen (als je hem in nederland besteld kost het waarschijnlijk 3500 euro :S)
Hoop dat er niet al teveel overheen komt qua invoerrechten en btwquote:Op zondag 17 juni 2007 20:26 schreef TenWords het volgende:
[..]
Warmoth schijnt echt redelijk betaalbaar te zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet mijn gitaar, maar voor de prijs hoef je het inderdaad niet te laten.
Wat koop je tegenwoordig nog voor 1500 euro aan custom werk...![]()
Daar zou ik niet op rekenen. Prutsprotectionisme.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoop dat er niet al teveel overheen komt qua invoerrechten en btw
mwoa, ik heb het al wel een paar keer gehad hoor. En gitaren worden wel aardig gechecked geloof ik.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op rekenen. Prutsprotectionisme.
Ja, precies. Reken er maar op dat je mag betalen.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
mwoa, ik heb het al wel een paar keer gehad hoor. En gitaren worden wel aardig gechecked geloof ik.
HAd een koffer besteld uit de VS en daar zat het zelfs op...
Mwah, ik ben nog geen Warmoth tegen gekomen die ik meer kon waarderen dan een standaard USA-productiegitaar...quote:Op zondag 17 juni 2007 20:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Warmoth schijnt echt redelijk betaalbaar te zijn.
En hoeveel komt er dan uiteindelijk bij?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
mwoa, ik heb het al wel een paar keer gehad hoor. En gitaren worden wel aardig gechecked geloof ik.
HAd een koffer besteld uit de VS en daar zat het zelfs op...
sorry, had het verkeerd gelezenquote:Op zondag 17 juni 2007 20:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, precies. Reken er maar op dat je mag betalen.
Ik verzeker verzendingen particulier (hoeft niet op UPS verzendformulier), en verlaag de waarde van het pakket. Wel voor het volle pond particulier verzekerd dus geen risico maar minder import belastingquote:Op zondag 17 juni 2007 20:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op rekenen. Prutsprotectionisme.
Pfoe, als er nog eens 30% procent komt, ben je niet vrolijk, zo ff 500 euro verder!quote:Op zondag 17 juni 2007 21:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
sorry, had het verkeerd gelezen
Wordt iets van 19% btw en dan ik geloof 4 tot 11 % invoerrechten, afhankelijk van het soort product. Heb alleen nergens kunnen vinden hoeveel dat precies is
En daarna is nooit meer iets van je bassist vernomen en is dat mokkel opeens 60 kilo aangekomen ofwat ?quote:
Leuk als dat truukje werkt... de huidige prijzen is de usa zijn echt leuk!quote:Op zondag 17 juni 2007 21:08 schreef TenWords het volgende:
[..]
Ik verzeker verzendingen particulier (hoeft niet op UPS verzendformulier), en verlaag de waarde van het pakket. Wel voor het volle pond particulier verzekerd dus geen risico maar minder import belasting
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En daarna is nooit meer iets van je bassist vernomen en is dat mokkel opeens 60 kilo aangekomen ofwat ?
Zeker nu 1 euro $1.347 waard is ofzoquote:Op zondag 17 juni 2007 21:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Leuk als dat truukje werkt... de huidige prijzen is de usa zijn echt leuk!![]()
RIPquote:Op zondag 17 juni 2007 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En daarna is nooit meer iets van je bassist vernomen en is dat mokkel opeens 60 kilo aangekomen ofwat ?
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
blijft te grappig deze![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |