EMG 81quote:Op zondag 17 juni 2007 18:37 schreef Cynic het volgende:
wat zijn leuke brugelementen voor een Tele?
Roland is toevallig een coparatie van BOSS. en die maakt al die stomboxes. En digitaal is zeker wel leefbaar hoor, je moet gewoon met je spul overweg kunnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:12 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Digitaal, roland is een keyboard merk. Maar bovenal is het in mijn ogen niet cool. Zit weinig leven in zo'n plastic bakje.
EMG81 vind ik voor geen enkele gitaar leuke elementenquote:
EMG 81 laat elke gitaar precies hetzelfde klinkenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
EMG81 vind ik voor geen enkele gitaar leuke elementen
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt goed man!! En klinkt bekend, kan het alleen niet plaatsen![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:23 schreef Svyatagor het volgende:
Klinkt goed zeg!
Het liedje zou ik echt niet weten. Akkoordschema wordt wel heel veel gebruikt (Dm-Bb-F-C).
Jij mag niet meer raden!quote:Op zondag 17 juni 2007 10:55 schreef Fixxxer het volgende:
Heart - Alone
en heb je ze de kleedkamer ingenomen?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:57 schreef guitarist.nl het volgende:
OMG, d'r wouden 3 meiden met mij op de foto.
En 1 wou mijn plectrum!
Dan is het maar goed dat je geen plectra van 12 euro hebtquote:
Nou, nee.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
en heb je ze de kleedkamer ingenomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
DiMarzio heeft een hele reeks specifieke elementen voor een telecaster, onder andere humbuckers die in een single coil slot passen zoals de Air Norton T en Super Distortion Tquote:Op zondag 17 juni 2007 19:20 schreef Cynic het volgende:
maar goed, ik bedoel dus een leuk enkelspoels brugelement voor een tele.
eentje met een beetje power
Ja ik zag al zoiets, Seymour Duncan heeft er ook een paarquote:Op zondag 17 juni 2007 19:25 schreef TenWords het volgende:
[..]
DiMarzio heeft een hele reeks specifieke elementen voor een telecaster, onder andere humbuckers die in een single coil slot passen zoals de Air Norton T en Super Distortion T
Waar haal je ze dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:55 schreef TenWords het volgende:
In nederland zijn elementen 100+ euro per stukik haal mijn elementen uit amerika voor $55 (ongeveel 38 euro) per stuk
gaan we in de gaten houdenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:59 schreef TenWords het volgende:
http://www.pineyhillsstudio.com/
Zogauw ik de website af heb, valt er ook online te bestellen
Gewoon een broadcaster element.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:37 schreef Cynic het volgende:
wat zijn leuke brugelementen voor een Tele?
Nou, kom maar op met die foto's!quote:Op zondag 17 juni 2007 19:19 schreef guitarist.nl het volgende:
Wacht maar totdat je de foto's ziet!
zo!quote:Op zondag 17 juni 2007 18:46 schreef TenWords het volgende:
Natural Finish Jackson KV-2 op ordernu nog 6 tot 8 maanden wachten tot ze m gemaakt hebben
[afbeelding]
net zoals deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |