Ernie Balls?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo ff gitaar poetsen en snaren vervangen

Dat ligt dan aan je gare fendertjequote:Op maandag 18 juni 2007 20:13 schreef guitarist.nl het volgende:
DR .11
D'addario knapt telkens. Goedkope kut snaren.

B-tuning.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:22 schreef imported_sphinx het volgende:
ik wil denk ik een goedkope BC Rich om in B tuning te zetten.
misschien. ofzo![]()

Da is ook nie rock ende roll, harder aanslaan die snaartjes jongeman!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan je gare fendertjeik heb pas 1 keer een snaar gebroken op m'n gitaar
wel o pz'n tijd dan vervangen

Bquote:Op maandag 18 juni 2007 20:22 schreef imported_sphinx het volgende:
ik wil denk ik een goedkope BC Rich om in B tuning te zetten.
misschien. ofzo

Denk dat je met zijn gitaar dan nog niet zo snel een snaar breektquote:Op maandag 18 juni 2007 20:24 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Da is ook nie rock ende roll, harder aanslaan die snaartjes jongeman!

Tis ook zomaar een ideequote:Op maandag 18 juni 2007 20:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach dat verschil hoor je toch niet meer

Het ongetrainde oor. Ik vind wel dat de bassist zijn snaartjes wat strakker moet doen als compensatie.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach dat verschil hoor je toch niet meer

Pak dan een iets duurdere, dan heb je er nog wat aan, minimaal een platinum serrie.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:23 schreef imported_sphinx het volgende:
Met heule dikke Ernie Balls! dat wel.

Inderdaad, niks mis met een B tuning!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Tis ook zomaar een idee![]()
7 strings zijn ook in B dus niet zeiken.

Mja ik heb het gewoon niet zo op die extreem lage stemmingen D is het max wat mij betreftquote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Tis ook zomaar een idee![]()
7 strings zijn ook in B dus niet zeiken.

En ook de drop-tuningen voor mensen die te lui zijn om meer dan één vinger te gebruiken voor power chords hebben we intussen wel gehoord.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik heb het gewoon niet zo op die extreem lage stemmingen D is het max wat mij betreft

Wij kunnen er niks aan doen dat jij een vuige punknicht bentquote:Op maandag 18 juni 2007 20:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik heb het gewoon niet zo op die extreem lage stemmingen D is het max wat mij betreft

drop tuning wordt eentonig na een tijdje ...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ook de drop-tuningen voor mensen die te lui zijn om meer dan één vinger te gebruiken voor power chords hebben we intussen wel gehoord.

Alles een toon omlager dan wel hequote:Op maandag 18 juni 2007 20:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ook de drop-tuningen voor mensen die te lui zijn om meer dan één vinger te gebruiken voor power chords hebben we intussen wel gehoord.
true truequote:Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Wij kunnen er niks aan doen dat jij een vuige punknicht bent![]()
![]()

En jullie niet dat jullie harmonieuze klanken, lieflijke melodietjes gewoon zo inspiratieloos en ledig zijn dat ze moeten worden verfrommeld tot ruis.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Wij kunnen er niks aan doen dat jij een vuige punknicht bent![]()
![]()
![]()

Tuurlijk. Alhoewel de meeste gitaristen die ik luister zich grotendeels beperkten tot hooguit een halve.quote:

Die gitaristen zijn officieel klootzakken, daar ik moet herstemmen om mee te spelen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alhoewel de meeste gitaristen die ik luister zich grotendeels beperkten tot hooguit een halve.

Ik nooit eigenlijk omdat ik dan ruzie krijg met floydquote:Op maandag 18 juni 2007 20:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alhoewel de meeste gitaristen die ik luister zich grotendeels beperkten tot hooguit een halve.

Onofficieel ook. Ik noem een Slash, een SRV, een EVH.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:47 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Die gitaristen zijn officieel klootzakken, daar ik moet herstemmen om mee te spelen.

Mijn flying floyd is niet meer zo vliegerig.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik nooit eigenlijk omdat ik dan ruzie krijg met floyd![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |