Zie je me huilen, homo?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:26 schreef BossFight het volgende:
[..]
Lekker relevant allemaal. R&P is een paar deuren verder huillie.
zie ik niet, maar doe je wel. Terwijl je maatje je ex ligt te batsen.quote:
Jup maar moet tussendoor ook nog wat werk doenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef miss_bleu het volgende:
is havoc er nog wel?
Als mod dan he. Ik dnek dat er best wat oldbies zijn die SHE ergens anders terug willen vindenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:53 schreef zarGon het volgende:
De oldbies willen SHE echt niet eh?
Nee bedankt. Daar zijn er al zo verschrikkelijk veel over heen geweest dat ik even een beurt (Whehehehequote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als mod dan he. Ik dnek dat er best wat oldbies zijn die SHE ergens anders terug willen vinden
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:02 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nee bedankt. Daar zijn er al zo verschrikkelijk veel over heen geweest dat ik even een beurt (Whehehehe) over sla.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:02 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nee bedankt. Daar zijn er al zo verschrikkelijk veel over heen geweest dat ik even een beurt (Whehehehe) over sla.
Ik las "kleutertjes". Die zijn er al in overvloed namelijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:34 schreef zarGon het volgende:
Moeten we nog lang wachten op de kleurtjes of....
Neequote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:34 schreef zarGon het volgende:
Moeten we nog lang wachten op de kleurtjes of....
hahahahaha hahaha haah haquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:36 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik las "kleutertjes". Die zijn er al in overvloed namelijk.
Viel er hier maar eens wat te lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |