Koffiemod meldt!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat fietst er wel in ja!
Om in de OP te komen, moet je een tijdje lekker meedraaien hier. Dan een van de koffiemods lief aankijken en vragen of je erin mag.
ik sta op goede voet met de mods, ik kan een balletje voor je opgooien![]()
Ah, jij was eerder!quote:
Ik wil best alles ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil alles?
Wat noem je dan een tijdje? Ik ben nogal onopvallend.En dus kijkt men over mij heen.
![]()
Gooi je wel voorzichtig? Wil geen ongelukken veroorzaken. Vind het wel heel lief van je.
ehm... nee. En je komt uit een mooi stuk van Nederland..... Kijk het volgende topic maar eens in de OP....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik wel eens niet lief geweest?![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Met die UI kom je sowieso in de OP![]()
Ons mooi stukje Nederlandj, thnx.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm... nee. En je komt uit een mooi stuk van Nederland..... Kijk het volgende topic maar eens in de OP....![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Met die UI kom je sowieso in de OP![]()
Valt me nu pas op dat het telkens andere billen zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:33 schreef JortK het volgende:
[..]thank you
* JortK trouwens net een bekeuring gehad van 53 euri's
En als je dan op het linkje in me sig klikt zie je hoe vaak elke getoont is... en binnenkort kun je dan ook nog zien hoeveel jij er hebt gezien en welke je het meest bekeken hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Valt me nu pas op dat het telkens andere billen zijn.
1337 spamz0rquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gisteren met 169 posts mijn hoogste aantal tot nu toe gehaald
Bij mij is dit nog niet het geval ik zie steeds maar 1 paar billen, geen slechte billen, maar wel 1 paarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Valt me nu pas op dat het telkens andere billen zijn.
ik had laatst 329quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gisteren met 169 posts mijn hoogste aantal tot nu toe gehaald
Ik kijk niet zo snel naar vrouwenbillen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:37 schreef JortK het volgende:
[..]
En als je dan op het linkje in me sig klikt zie je hoe vaak elke getoont is... en binnenkort kun je dan ook nog zien hoeveel jij er hebt gezien en welke je het meest bekeken hebt
Ctrl+F5 is your friendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bij mij is dit nog niet het geval ik zie steeds maar 1 paar billen, geen slechte billen, maar wel 1 paar
Je vernieuwt de pagina nooit?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bij mij is dit nog niet het geval ik zie steeds maar 1 paar billen, geen slechte billen, maar wel 1 paar
Ik vernieuw wel, maar niet met ctrl.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vernieuwt de pagina nooit?
Zijn wel lekkere bolletjes hoor.
Mijn gemiddelde is nu 4 posts per dagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik vernieuw wel, maar niet met ctrl.
En trouwens JortK als je mij een spammert vindt, moet je eens kijken hoeveel ons Kuuk post op een dag!
quote:
Toch ook een respectabel aantal zou ik zeggenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zelf gelukkig nooit boven 305 uitgekomen...![]()
Bijna 800quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zelf gelukkig nooit boven 305 uitgekomen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |