Ja. Want echte stoere kerels hebben immers alles al gezien. Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:18 schreef Kreator het volgende:
Een echte South Park fan kotst sowieso al op die fucking herhalingen. Feitelijk kun je dus stellen dat je maar een halve man bent. Zo'n slap figuur. Geeft niets hoor, die moeten er ook zijn.
ondertiteling bij south park is vaak toch al bagger, van family guy maken ze "famillieman" wtf?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:28 schreef Sethje het volgende:
Reno is wel grappig maar niet elke dag dezelfde afleveringen.
South Park is altijd heerlijk meer idd altijd zonder of met verkeerde ondertiteling en het houdt abrupt op
owja was The Office US vergetenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:19 schreef Heinekenner het volgende:
Reno is inderdaad wel dik, the office US ook wel als je je daar ff inj verdiept,
En the business show ofzo is ook interessant
ja klopt ik let zowiezo niet echt op ondertiteling maar als ze het doen moet het wel goed zijn anders wordhetzeer irritantquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ondertiteling bij south park is vaak toch al bagger, van family guy maken ze "famillieman" wtf?
en sommige kleine garpjes gaan ook verloren door rare ondertiteling, of het is gewoon dat ik het altijd zonder ondertiteling keek toen het nog niet op CC was...
waarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
owja was The Office US vergeten
maar weer es eentje kijken online o/
Als je die uitzending hebt gemist moet je het zeker inhalen. nog voordat de volgende komt. want het is nogal een flinke cliffhanger.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
owja was The Office US vergeten
maar weer es eentje kijken online o/
Yups. Het kan!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:40 schreef hugecooll het volgende:
o_o hoe heette die aflevering eigenlijk? anders zoekt het zo moeilijk
cliffhanger in the office
Zodat je de afleveringen zeg maar meerdere keren kunt bekijken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:38 schreef Jo0Lz het volgende:
Allemaal herhalingen.
Omroepen hier in Nederland zijn gek in hun hoofd. Ik boycot dan ook alle series, heb inmiddels bijna overal dvd's van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |