Nein, het is iets anders geworden...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt een megadiss... dat ik jankend de trap op kruip en 3 weken lang m'n PC niet meer durf aan te zetten enzo![]()
Een rap?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, het is iets anders geworden...![]()
Oh god, je hebt er een volkslied van gemaaktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, het is iets anders geworden...![]()
Doe voorzichtigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
Ik ga pootje over me bed in..
Sorry Lathita voor het leeg roven van je keukenkastjes
Ik heb mijn best gedaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, je hebt er een volkslied van gemaakt
Wel een beetje laat he, kantoorhoerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
Ik ga pootje over me bed in..
Sorry Lathita voor het leeg roven van je keukenkastjes
Please not...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb mijn best gedaan![]()
Wacht ik voeg nog wat toe![]()
How come??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
Ik ben helemaal van slag.......
Ik ving net een glimp op van het borstinsmeergedoe....... van die rollende bollen in het vet.quote:
BIKINI!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan![]()
Wacht ik voeg nog wat toe![]()
Kom je iemand verrot schelden of ga je rijmen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:28 schreef noucky het volgende:
Erg stilletjes in COS, hier is meer leven
Euwh..... jakkesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ving net een glimp op van het borstinsmeergedoe....... van die rollende bollen in het vet.![]()
Hopelijk komt disana het zo ff laten zienquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ving net een glimp op van het borstinsmeergedoe....... van die rollende bollen in het vet.![]()
Die staat ook in mijn übergedicht!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hopelijk komt disana het zo ff laten zien
Ik zit te denken ..... verrot schelden niet mijn ding ....... rijmen moet ik te lang over nadenken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom je iemand verrot schelden of ga je rijmen?
Het was echt heel beangstigend, eendjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hopelijk komt disana het zo ff laten zien
Vertel!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:35 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik zit te denken ..... verrot schelden niet mijn ding ....... rijmen moet ik te lang over nadenken.
Maar ik lees een nieuwtje !!!!!!!!!!!!!!
Niet overdrijven, tieten zijn tietenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was echt heel beangstigend, eendje![]()
Jonguuuuuuuh! Jij hebt het niet hoeven zien! Die 2 bollen die van boven naar beneden rolden, glimmend van het vet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |