Noemen ze dat tegenwoordig zo?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat Ian voorlopig ff druk, druk, druk aan t werk is
Zwiep zwier Zwiep zwier Zwiep zwier Zwiep zwier Klap Jouts......quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als er drank in huis is, dansen de muizen op tafel
Vandaag is het lang niet slechtquote:
Lang leven de uien...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:55 schreef mootie het volgende:
Vandaag is het lang niet slecht
t lijkt iets beter, ja heus echt!
geen gesnotter en gehoest
geen beeldscherm vol met neusproest
Dat laatste lijkt me wel zo prettig,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag is het lang niet slecht
t lijkt iets beter, ja heus echt!
geen gesnotter en gehoest
geen beeldscherm vol met neusproest
Betrapt... It's mequote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zit een manier te ontdekken om morgen te sjoemelen met mijn werk uren zonder dan mijn nazi-bazin het door heeft.
Ik heb zo'n hekel aan dat mens..toen ik in de shit zat met mijn relatie en ik een dag eerder wegging zei ze "hoe lang duurt dat gezeik nog? ik heb geen zin dat het project in gevaar komt"
Waarop ik zei "Als jouw man je na 20 jaar verlaat voor een jonge frisse bloem dan piep je wel anders" en vertrok
Nee, ik babbel vrolijk hoor,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me wel zo prettig,
anders wordt dat scherm zo vettig.
Lekker dat het wat beter met je gaat,
klink je nog wel verkouden als je praat?
Ga dan ook niet de hele tijd naaktlopenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
Ik zit namelijk echt elke dag mn beeldscherm te poetsen, allemaal van die kleine niesdrupjes erop.![]()
Dus je kijkt op je screen,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ik babbel vrolijk hoor,
tussen al het niezen door
alle snot zit op het scherm
dus dat poets ik stoer en ferm
Tis goddorie ook nooit goed! Vanmorgen moest ik zo broodnodig nakend en ik ben nog zo gek ook dat ik het doe!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga dan ook niet de hele tijd naaktlopen
Nu weer ff wachten totdat ze die smurrie van haar scherm gebikt heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus je kijkt op je screen,
naar de streams van tien.
Nu geen terror meer van Jaap,
jij proest Natasia gewoon recht voor haar raap.
Of je er nou ziek van wordt of niet, je doet het gewoon.... veeeeeeel te liefquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis goddorie ook nooit goed! Vanmorgen moest ik zo broodnodig nakend en ik ben nog zo gek ook dat ik het doe!![]()
En waarom regent het hier nooit! Ik zie hier allemaal verhalen over heftige buiten en ik loop buiten met mijn gietertje.quote:
Tis hartstkke nacht tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |