Of je bent niet goed wijs, of je woont in Kenia..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En waarom regent het hier nooit! Ik zie hier allemaal verhalen over heftige buiten en ik loop buiten met mijn gietertje.![]()
Serieus, vanavond vielen er wel wat druppels maar ik moest echt bijgietenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je bent niet goed wijs, of je woont in Kenia..![]()
Gezellig, wat rijmt er op urn ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:07 schreef LoveProfusion het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iVKzfGyZTyo
Dit is mijn favoriete nummer allertijden. Ook mijn begrafenis nummer..doet me aan mijn 1e vriend denken.
"Winters cold, but your colder still."
Die clip van Madonna........ wat heeft ze daar een eng lichaampje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:07 schreef LoveProfusion het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iVKzfGyZTyo
Dit is mijn favoriete nummer allertijden. Ook mijn begrafenis nummer..doet me aan mijn 1e vriend denken.
"Winters cold, but your colder still."
Global warmingquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Serieus, vanavond vielen er wel wat druppels maar ik moest echt bijgieten![]()
Misschien omdat het Sinead O'Connor is??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Die clip van Madonna........ wat heeft ze daar een eng lichaampje.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien omdat het Sinead O'Connor is??
Ik dacht dat het britney wasquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:14 schreef mootie het volgende:
Ik ben nu best verdrietig...... Leandra schat me gruwelijk laag in......![]()
Die komt me toch met een gedicht, en ziet dan dat we er eindelijk mee gestopt zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
Waar blijft die Kutnewbie Schnitzel![]()
trouwens??
Iaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn waar zit je??![]()
Stelletje hufters, ik ben net klaarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die komt me toch met een gedicht, en ziet dan dat we er eindelijk mee gestopt zijn![]()
Dat wordt een megadiss... dat ik jankend de trap op kruip en 3 weken lang m'n PC niet meer durf aan te zetten enzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die komt me toch met een gedicht, en zite dan dat we er eindelijk mee gestopt zijn![]()
Trustequote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
Ik ga pootje over me bed in..
Sorry Lathita voor het leeg roven van je keukenkastjes
Nein, het is iets anders geworden...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt een megadiss... dat ik jankend de trap op kruip en 3 weken lang m'n PC niet meer durf aan te zetten enzo![]()
Een rap?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, het is iets anders geworden...![]()
Oh god, je hebt er een volkslied van gemaaktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, het is iets anders geworden...![]()
Doe voorzichtigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
Ik heb mijn best gedaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, je hebt er een volkslied van gemaakt
Wel een beetje laat he, kantoorhoerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
Please not...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb mijn best gedaan![]()
Wacht ik voeg nog wat toe![]()
How come??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:28 schreef mootie het volgende:
Ik ben helemaal van slag.......
Ik ving net een glimp op van het borstinsmeergedoe....... van die rollende bollen in het vet.quote:
BIKINI!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan![]()
Wacht ik voeg nog wat toe![]()
Kom je iemand verrot schelden of ga je rijmen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:28 schreef noucky het volgende:
Erg stilletjes in COS, hier is meer leven
Euwh..... jakkesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ving net een glimp op van het borstinsmeergedoe....... van die rollende bollen in het vet.![]()
Hopelijk komt disana het zo ff laten zienquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ving net een glimp op van het borstinsmeergedoe....... van die rollende bollen in het vet.![]()
Die staat ook in mijn übergedicht!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hopelijk komt disana het zo ff laten zien
Ik zit te denken ..... verrot schelden niet mijn ding ....... rijmen moet ik te lang over nadenken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom je iemand verrot schelden of ga je rijmen?
Het was echt heel beangstigend, eendjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hopelijk komt disana het zo ff laten zien
Vertel!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:35 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik zit te denken ..... verrot schelden niet mijn ding ....... rijmen moet ik te lang over nadenken.
Maar ik lees een nieuwtje !!!!!!!!!!!!!!
Niet overdrijven, tieten zijn tietenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was echt heel beangstigend, eendje![]()
Jonguuuuuuuh! Jij hebt het niet hoeven zien! Die 2 bollen die van boven naar beneden rolden, glimmend van het vet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |