Die mag ik erbij hebben bij de officiële toetsquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:48 schreef Zeurberus het volgende:
euh..je mocht geen wetboek erbij hebben?
eensch!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:02 schreef Urvin het volgende:
Arbeidsrecht is zo'n beetje het makkelijkste recht wat er is.
Dan is het haalbaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:04 schreef Logitik het volgende:
[..]
Die mag ik erbij hebben bij de officiële toets
Arbeidsrecht is het simpelste om te leren. Je moet het alleen niet even doorlezenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:40 schreef Logitik het volgende:Ik zit in het eerste jaar van Propedeuse Toegepaste Psychologie (HBO) Tot nu toe alles zonder (veel) moeite gehaald, want de stof vond ik erg interessant (ging over psychologie).
Nu, in het laatste kwartaal van dit jaar, moest je een keuze maken tussen verschillende opleidingen. Ik heb gekozen voor Personeel & Arbeid, omdat de andere mij niet interesseerden (de keuze voor psychologie was er helaas niet).
Nu moet ik oa een boek kennen dat gaat over arbeidrecht (390 bladzijdes). Ik heb het gehele boek doorgelezen, en heb een proeftoets gemaakt. Nu blijkt dat ik zo'n beetje alle vragen fout had!
ArbeidsrechtWat een kutonderwerp zeg! Je moet gewoon alle regels en wetten kennen. Het meest frustrerende vind dat je op alle wetten & regels weer uitzonderingen hebt. Dit is in mijn ogen echt niet te leren!
![]()
Ik baal hier ontzettend van, want dit kan mijn hele jaar verne*uken!![]()
Wat is een wettenbundel?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:16 schreef addie het volgende:
[..]
Arbeidsrecht is het simpelste om te leren. Je moet het alleen niet even doorlezen390 bladzijden is niet extreem veel, gewoon samenvatten
En wettenbundel natuurlijk
quote:
of een paperclip.. arceren mag niet altijdquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:19 schreef Urvin het volgende:
[..]
Onthoud dat alles van AR in Boek 7 staat van het BW![]()
Nog een tip geef de belangrijkste artikelen een kleurtje![]()
op wat voor school zit jij?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:21 schreef addie het volgende:
[..]
of een paperclip.. arceren mag niet altijd
Saxion mag het ook wel hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:25 schreef Urvin het volgende:
[..]
op wat voor school zit jij?
Hier in Utrecht raden de docenten het zelfs aan![]()
7:610 BW.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:23 schreef addie het volgende:
art. 7:400 BW begint het overigens voor zover ik weet inderdaad
Weinig lastigs aan. Alleen even rekening houden met de algemene kapstok artikelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:02 schreef Urvin het volgende:
Arbeidsrecht is zo'n beetje het makkelijkste recht wat er is.
Niet de algemeen geldende artikelen die deels ook op het arbeidsrecht van toepassing zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:19 schreef Urvin het volgende:
[..]
Onthoud dat alles van AR in Boek 7 staat van het BW![]()
Nog een tip geef de belangrijkste artikelen een kleurtje![]()
Ja ja nog wat verbintennisenrecht, BBA, etcquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet de algemeen geldende artikelen die deels ook op het arbeidsrecht van toepassing zijn.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |