Oej, dat kan nog wel eens leuke tv opleveren...quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:22 schreef ruby het volgende:
Lieke vindt het alleen maar mooi als Hedda komt.
Ooh die knop heb ik nooit gebruikt, bedankt hoor....quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je hem niet kan vinden, gewoon even in active topics kijken!![]()
Wat een lieve meegaande moderne vrouw is het tochquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef basicsaint het volgende:
Lieke vindt het goed als Hedda komt.
Het is niet aan haar om dat tegen te spreken. Ze vindt het alleen maar mooi als ze komt.
(Yeah, right!)
Huub denkt dat het niet meer goed komt met Hedda.
Huub is open hier over. Amanda lag een dag na de ''break'' met Rog te krikken met WB.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef basicsaint het volgende:
Lieke vindt het goed als Hedda komt.
Het is niet aan haar om dat tegen te spreken. Ze vindt het alleen maar mooi als ze komt.
(Yeah, right!)
Huub denkt dat het niet meer goed komt met Hedda.
Brian hoor je af en toe op de achtergrond grapjes maken en dom lachen (o.a. ten koste van Lieke), samen met Amdana. Triest koppel ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Brian, Natasia en Amanda doen meerdere pogingen om Huub en Lieke te pakken, maar het lukt niet.
Bij Amanda was het niet eens een oude liefde. Die liefde was nog 'levend' zeg maar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef noekje het volgende:
Zo zitten er 3 mensen in de villa die een relatie in de kooi zijn aangegaan terwijl er nog een soort van oude liefde in de buitenwereld zit.
Huub-Hedda
Brian-Tamara
Amanda-Rogier
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:04 schreef RSie het volgende:
Na wat ik zojuist in de COS lees vind ik het een goed plan om een kaartenactie voor Jaap te houden.
we moeten met zijn allen die Lobbes ff een hart onder de riem steken om hem te motiveren zijn doel te halen!
Voor wat ik tot dusver heb gezien en gelezen is het een goeie gast waarmee je een hoop lol kan hebben maar die het op het moment psychisch een beetje zwaar heeft.
Jaap kan in de toekomst samen met Hubert garant staan voor een hoop typisch brallerig studentengedrag wat volgens mij echt wel komische tv moet gaan opleveren
Kan iemand hier het adres van de snackbar (DGK redactie) even plaatsen!??!!
Wat je zegt. Het is nu mooi geweest.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef schatje het volgende:
Wat een gezever. Ik wil terror.
Klopt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Amanda was het niet eens een oude liefde. Die liefde was nog 'levend' zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |