Tanja uit BB was daar een goed voorbeeld van. Die praatte 3 maanden lang alleen maar over zichzelf en stelde nooit een geinteresseerde vraag aan een van de anderen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef basicsaint het volgende:
Wikipedia:
Narcisme is een term uit de psychologie. Het is een vorm van gedrag die wordt gekenmerkt door een obsessie met de persoon zelf (vaak het uiterlijk), gebrek aan inlevingsvermogen, egoïsme, dominantie en ambitie. Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist.
Als je hem niet kan vinden, gewoon even in active topics kijken!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:13 schreef Gigageil het volgende:
Wat is dat voor vervelende bug ?De COS is gewoon onzichtbaar soms.......hoe kan dat ?
![]()
Het COS-meld-hoekje wordt aardig bijgehouden en is vrijwel nooit onzichtbaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:13 schreef Gigageil het volgende:
Wat is dat voor vervelende bug ?De COS is gewoon onzichtbaar soms.......hoe kan dat ?
![]()
Thanks to you !quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het COS-meld-hoekje wordt aardig bijgehouden en is vrijwel nooit onzichtbaar
Dus het is lastig dat die bug er is, maar we proberen het iig op die manier te doen: Het COS-meld-hoekje # 3
bij mij alleen 3 en 4quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef Marieke_B het volgende:
Bij mij doetie 't weer!
O.
Alleen streaam 1 en 2
Het lijkt me vrij logisch als er een videoboodschap komt van een miljonair, dat je daar vragen over hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat me opvalt is dat iedere keer NA een video-boodschap dit soort diepgaande gesprekken en openbaringen komen. Het 'slachtoffer' op het bankje en de rest maar vragen afvuren.
Dat maakt het voor mij een beetje 'ongeloofwaardig' en 'vooraf afgesproken'.
Hier niet!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
Streams doen het hier weer!
oei, shit, vergeten dit keerquote:
HILVERSUM (ANP) - Een stroomstoring heeft donderdagavond een deel van Hilversum in het donker gezet. Volgens een woordvoerder van energiebedrijf Nuon kwamen 2600 huishoudens zonder elektriciteit te zitten, mogelijk als gevolg van de zware regenval.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier niet!![]()
Nederland 1, 2 en 3 zijn ook uit de lucht, alles op zwart!
Mijn hart huilt met je mee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier niet!![]()
Nederland 1, 2 en 3 zijn ook uit de lucht, alles op zwart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |