quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Shit. Amanda vraagt "Jaap, heb jij nog iets te vertekken". Japio begingt met "JA ...." en toen liep alles hier vast.
Loopsquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Shit. Amanda vraagt "Jaap, heb jij nog iets te vertekken". Japio begingt met "JA ...." en toen liep alles hier vast.
Zal wel weer een lekkere bjidehante opmerking zijn geweest...quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Of het is een kwestie van iemand pakken als hij/zij met z'n gedachten ergens anders is... zo'n videoboodschap hakt er altijd even in, ook als het een leuke boodschap was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat me opvalt is dat iedere keer NA een video-boodschap dit soort diepgaande gesprekken en openbaringen komen. Het 'slachtoffer' op het bankje en de rest maar vragen afvuren.
Dat maakt het voor mij een beetje 'ongeloofwaardig' en 'vooraf afgesproken'.
als je start en stop doet krijg je een loop! Harstikje spannend, Huub zegt steeds weer LET OP!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik durf niet te F5 en
Kut zooi gaan we rellenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik durf niet te F5 en
F5 en is altijd lekkerquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik durf niet te F5 en
En dat is precies wat de redactie stuurtquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of het is een kwestie van iemand pakken als hij/zij met z'n gedachten ergens anders is... zo'n videoboodschap hakt er altijd even in, ook als het een leuke boodschap was.
Daarbij kan de groep altijd meekijken, en vindt men kennelijk dat men het recht heeft te weten wat er bedoeld werd met de dingen die voor henzelf niet logisch (want onbekend) waren.
Na f5 nog steeds in een loopquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik durf niet te F5 en
Ja bij mij ook... Start steeds weer bij de vraag of Jaap nog iets te vragen heeftquote:
hier ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef ruby het volgende:
Ik heb ge-F-vijfd en nu is m'n hele scherm wit.
Ik word steeds slankerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |