Ik hoor Jaap liever lullen, dan alle anderen op dit moment.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:00 schreef Katewalker het volgende:
Jaap zit op de praatstoel....het was ff een beetje zielig toen hij emotioneel werd..(eigenlijk gewoon zelfmedelijden)..maar nu zit hij de boel gewoon uit te buiten..![]()
Hij is imo oprecht geraakt en maakt de keuze om het te laten zien ( qua tv maken, spel)quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:00 schreef Katewalker het volgende:
Jaap zit op de praatstoel....het was ff een beetje zielig toen hij emotioneel werd..(eigenlijk gewoon zelfmedelijden)..maar nu zit hij de boel gewoon uit te buiten..![]()
Beetje flauw. Huub heeft goeie gesprekken met Japio. Als Japio ergens mee zit, b.v. de problemen met Erasmus, gaat hij naar Huub , om de zaken door te spreken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef demins het volgende:
[..]
Hij praat omdat hij zichzelf wil horen!
Ik neem aan dat Lieke Jaap z'n moment gunt en rustig luistert. Klopt dat?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoor Jaap liever lullen, dan alle anderen op dit moment.
Hij is imo oprecht geraakt en maakt de keuze om het te laten zien ( qua tv maken, spel)quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:04 schreef Soury het volgende:
Jaap is serieus nu en de bubs hier wals er overheen. Liever een kostenda jaap dus Bah![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Lieke Jaap z'n moment gunt en rustig luistert. Klopt dat?
Lieke luistert oprecht.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Lieke Jaap z'n moment gunt en rustig luistert. Klopt dat?
Net als nu: het verhaal van Narcissus is niet relevant!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beetje flauw. Huub heeft goeie gesprekken met Japio. Als Japio ergens mee zit, b.v. de problemen met Erasmus, gaat hij naar Huub , om de zaken door te spreken.
Eens, zegt meer over Huub zelf dan over Jaapquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:06 schreef demins het volgende:
[..]
Net als nu: het verhaal van Narcissus is niet relevant!
autist en Narcist zit een wereld van verschil tussen,.. neem aan dat iemand als Jaap (die behoorlijk thuis is in de psychologie) zich daar niet in vergist!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Nu liegt Jaap.
Hij gaat zich breder opstellen ivm de populariteitspoll. Huub probeerde Jaap (terecht) te laten uitspreken dat het met de populariteitspoll te maken heeft.
En ze halen narcist en autist door elkaar.
Jaap is absoluut geen narcist. Brian is een klassieke narcist, ontzettend bezig met of anderen hem wel geweldig vinden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
En ze halen narcist en autist door elkaar.
Ik zeg niet dat Jaap niet een nauwkeurige analyse kan maken, het voelt voor mij als - overal een excuus voor bedenken en dan vooral niet bij jezelf zoeken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit moet je dan toch eens uitleggen. Als er eentje is die zeer nauwkeurig een analyse weet te maken is hij het.
Kloptquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat me opvalt is dat iedere keer NA een video-boodschap dit soort diepgaande gesprekken en openbaringen komen. Het 'slachtoffer' op het bankje en de rest maar vragen afvuren.
Dat maakt het voor mij een beetje 'ongeloofwaardig' en 'vooraf afgesproken'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |