Ik geef YT straks wel door , sukkeltje.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef demins het volgende:
En wie heeft de videoboodschap weer gemist...?
Ik.......quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef demins het volgende:
En wie heeft de videoboodschap weer gemist...?
G'damm Heftigquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:43 schreef beequeen het volgende:
Ter ondersteuning van Kz.
Bezopenquote:
Hij acteerd nul, nul. Dit is de echte Jaap in deze omstandigheden. Mooi om die knul zo te zien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dit is echt en geacteerd tegelijk . De tranen waren gewoon echt , en hij was oprecht verdrietig. Maar een aantal zinnen tussendoor is duidelijk geacteerd naar mijn idee.
Het is allemaal echt. Hij buit het alleen gedeeltelijk uit in de rol van zijn alter ego. Dus soms Jaap en soms terror Jaap.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dit is echt en geacteerd tegelijk . De tranen waren gewoon echt , en hij was oprecht verdrietig. Maar een aantal zinnen tussendoor is duidelijk geacteerd naar mijn idee.
Autoongeluk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef Kinga het volgende:
Waaraan is die broer overleden?
Vergeet niet Jaap's reactie er voor erbij te plaatsen: "Dat weet jij toch zo goed, Huub"quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub weet de naam van Japio's broer niet meer. Japio : "Bezopen En Toch Rijden."
Doet alsof? Ga toch fietsen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:49 schreef basicsaint het volgende:
Huub probeert ook te doen alsof het hem interesseert: Ben je al over de dood van je broer, hoe heet hij ook al weer, heen?
Echt hé?.quote:
koosnaampjequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Huub mag eigenlijk ook wel ophouden met dat 'bolle'
Dat vindt Japio niet erg, als Huub dat zegt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Sorry, maar dit vind ik zo'n hypocriete reactie. Omdat hij opeens in huilen uitbarst en flipt dat ie vroeger zo gepest is, krijg je van zulke posts.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Zijn hond bleek wel echt te zijn dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het begin zal wel echt en oprecht zijn geweest, maar Japio heeft zich al weer helemaal onder controle. Wat hij nu doet is gewoon acteren en spelen. Nog even en hij gaat praten over z'n achterneef Piet Agoras en de Afrikaanse konijnen.
Waarom? Hij relativeert.quote:
Vind wel dat Jaap steeds oorzaken zoek in externe factoren, een soort excuustruus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is allemaal echt. Hij buit het alleen gedeeltelijk uit in de rol van zijn alter ego. Dus soms Jaap en soms terror Jaap.
Piet Agoras ook ........quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zijn hond bleek wel echt te zijn dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |