quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Shit. Amanda vraagt "Jaap, heb jij nog iets te vertekken". Japio begingt met "JA ...." en toen liep alles hier vast.
Loopsquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Shit. Amanda vraagt "Jaap, heb jij nog iets te vertekken". Japio begingt met "JA ...." en toen liep alles hier vast.
Zal wel weer een lekkere bjidehante opmerking zijn geweest...quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Of het is een kwestie van iemand pakken als hij/zij met z'n gedachten ergens anders is... zo'n videoboodschap hakt er altijd even in, ook als het een leuke boodschap was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat me opvalt is dat iedere keer NA een video-boodschap dit soort diepgaande gesprekken en openbaringen komen. Het 'slachtoffer' op het bankje en de rest maar vragen afvuren.
Dat maakt het voor mij een beetje 'ongeloofwaardig' en 'vooraf afgesproken'.
als je start en stop doet krijg je een loop! Harstikje spannend, Huub zegt steeds weer LET OP!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik durf niet te F5 en
Kut zooi gaan we rellenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik durf niet te F5 en
F5 en is altijd lekkerquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik durf niet te F5 en
En dat is precies wat de redactie stuurtquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of het is een kwestie van iemand pakken als hij/zij met z'n gedachten ergens anders is... zo'n videoboodschap hakt er altijd even in, ook als het een leuke boodschap was.
Daarbij kan de groep altijd meekijken, en vindt men kennelijk dat men het recht heeft te weten wat er bedoeld werd met de dingen die voor henzelf niet logisch (want onbekend) waren.
Na f5 nog steeds in een loopquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik durf niet te F5 en
Ja bij mij ook... Start steeds weer bij de vraag of Jaap nog iets te vragen heeftquote:
hier ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef ruby het volgende:
Ik heb ge-F-vijfd en nu is m'n hele scherm wit.
Ik word steeds slankerquote:
Tanja uit BB was daar een goed voorbeeld van. Die praatte 3 maanden lang alleen maar over zichzelf en stelde nooit een geinteresseerde vraag aan een van de anderen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef basicsaint het volgende:
Wikipedia:
Narcisme is een term uit de psychologie. Het is een vorm van gedrag die wordt gekenmerkt door een obsessie met de persoon zelf (vaak het uiterlijk), gebrek aan inlevingsvermogen, egoïsme, dominantie en ambitie. Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist.
Als je hem niet kan vinden, gewoon even in active topics kijken!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:13 schreef Gigageil het volgende:
Wat is dat voor vervelende bug ?De COS is gewoon onzichtbaar soms.......hoe kan dat ?
![]()
Het COS-meld-hoekje wordt aardig bijgehouden en is vrijwel nooit onzichtbaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:13 schreef Gigageil het volgende:
Wat is dat voor vervelende bug ?De COS is gewoon onzichtbaar soms.......hoe kan dat ?
![]()
Thanks to you !quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het COS-meld-hoekje wordt aardig bijgehouden en is vrijwel nooit onzichtbaar
Dus het is lastig dat die bug er is, maar we proberen het iig op die manier te doen: Het COS-meld-hoekje # 3
bij mij alleen 3 en 4quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:15 schreef Marieke_B het volgende:
Bij mij doetie 't weer!
O.
Alleen streaam 1 en 2
Het lijkt me vrij logisch als er een videoboodschap komt van een miljonair, dat je daar vragen over hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat me opvalt is dat iedere keer NA een video-boodschap dit soort diepgaande gesprekken en openbaringen komen. Het 'slachtoffer' op het bankje en de rest maar vragen afvuren.
Dat maakt het voor mij een beetje 'ongeloofwaardig' en 'vooraf afgesproken'.
Hier niet!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:17 schreef noekje het volgende:
Streams doen het hier weer!
oei, shit, vergeten dit keerquote:
HILVERSUM (ANP) - Een stroomstoring heeft donderdagavond een deel van Hilversum in het donker gezet. Volgens een woordvoerder van energiebedrijf Nuon kwamen 2600 huishoudens zonder elektriciteit te zitten, mogelijk als gevolg van de zware regenval.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier niet!![]()
Nederland 1, 2 en 3 zijn ook uit de lucht, alles op zwart!
Mijn hart huilt met je mee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier niet!![]()
Nederland 1, 2 en 3 zijn ook uit de lucht, alles op zwart!
Oej, dat kan nog wel eens leuke tv opleveren...quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:22 schreef ruby het volgende:
Lieke vindt het alleen maar mooi als Hedda komt.
Ooh die knop heb ik nooit gebruikt, bedankt hoor....quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je hem niet kan vinden, gewoon even in active topics kijken!![]()
Wat een lieve meegaande moderne vrouw is het tochquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef basicsaint het volgende:
Lieke vindt het goed als Hedda komt.
Het is niet aan haar om dat tegen te spreken. Ze vindt het alleen maar mooi als ze komt.
(Yeah, right!)
Huub denkt dat het niet meer goed komt met Hedda.
Huub is open hier over. Amanda lag een dag na de ''break'' met Rog te krikken met WB.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef basicsaint het volgende:
Lieke vindt het goed als Hedda komt.
Het is niet aan haar om dat tegen te spreken. Ze vindt het alleen maar mooi als ze komt.
(Yeah, right!)
Huub denkt dat het niet meer goed komt met Hedda.
Brian hoor je af en toe op de achtergrond grapjes maken en dom lachen (o.a. ten koste van Lieke), samen met Amdana. Triest koppel ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Brian, Natasia en Amanda doen meerdere pogingen om Huub en Lieke te pakken, maar het lukt niet.
Bij Amanda was het niet eens een oude liefde. Die liefde was nog 'levend' zeg maar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef noekje het volgende:
Zo zitten er 3 mensen in de villa die een relatie in de kooi zijn aangegaan terwijl er nog een soort van oude liefde in de buitenwereld zit.
Huub-Hedda
Brian-Tamara
Amanda-Rogier
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:04 schreef RSie het volgende:
Na wat ik zojuist in de COS lees vind ik het een goed plan om een kaartenactie voor Jaap te houden.
we moeten met zijn allen die Lobbes ff een hart onder de riem steken om hem te motiveren zijn doel te halen!
Voor wat ik tot dusver heb gezien en gelezen is het een goeie gast waarmee je een hoop lol kan hebben maar die het op het moment psychisch een beetje zwaar heeft.
Jaap kan in de toekomst samen met Hubert garant staan voor een hoop typisch brallerig studentengedrag wat volgens mij echt wel komische tv moet gaan opleveren
Kan iemand hier het adres van de snackbar (DGK redactie) even plaatsen!??!!
Wat je zegt. Het is nu mooi geweest.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:26 schreef schatje het volgende:
Wat een gezever. Ik wil terror.
Klopt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Amanda was het niet eens een oude liefde. Die liefde was nog 'levend' zeg maar.
GVD, daar wordt je toch focking niet goed van.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
En weer een vastloper
Dat heb je goed gezien idd!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:27 schreef RSie het volgende:
vind het toch grappig als ik 1 van mijn eerste postings over Jaap eens nalees dat ik het best wel bij het rechte eind had.
hier mijn oproep voor een kaartenactie voor Jaap,.. die oproep werd destijds niet echt goed ontvangen (zachtjes uitgedrukt)
[..]
Had net weer streams en..........hoppa alles zit weer vast, ennuhhhh bedankt met je aktie graag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat je zegt. Het is nu mooi geweest.
Actie graag. Dank u.![]()
Is het nu al weer nodig? Getsie...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef Disana het volgende:
En nu ga ik NIET refreshen.
Dat is toch fokking niet normaal meer. Tering Gouden kooi.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
GVD, daar wordt je toch focking niet goed van.
Terugschakelen van het noodsysteem naar het hoofdsysteem ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
En weer een vastloper
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Lieke was werd ik schijtziek van dat gezeik over Hedda. Ik zou al een hekel aan dat kind hebben voordat ik haar ooit had gezien.
Zo werkt het waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Lieke was werd ik schijtziek van dat gezeik over Hedda. Ik zou al een hekel aan dat kind hebben voordat ik haar ooit had gezien.
Lulloquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja uit BB was daar een goed voorbeeld van. Die praatte 3 maanden lang alleen maar over zichzelf en stelde nooit een geinteresseerde vraag aan een van de anderen.
Maar ze laat zich niet in de kaarten kijken door zich zo op te stellen. Dat vind ik dus juist zo sterk van haar. Ze lijkt onaantastbaar doordat ze rustig blijft en beheerst blijft praten. Ik kan me zo voorstellen dat zij diep van binnen al 10x keihard heeft gejankt en gegild maar ze gunt het niemand.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Joost: "Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je pas goed naar luisteren"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |