Welke plaat had die persoon gerequest?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Pfffff stress man! Maar gelukkig kwam het goed
Sarah Bettensquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welke plaat had die persoon gerequest?
Je hebt door dit zo snel op te lossen trouwens wel ff laten zien wie eigenlijk gewoon die radiobitch award had moeten ontvangenquote:
De stroom is eruit geslamd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef Glacier het volgende:
Oops, ik lees net dat het gedeelte van Hilversum waar slemfm zit, zonder stroom zat door het onweer
Was wel beter geweest. in my opinion!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:43 schreef Maricha het volgende:
Sarah Bettens
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
De stroom is eruit geslamd.
Slecht grapje.
Negeer dat maar.
Ik heb ze nog wel op de kabel zitten. Dus de computer doet het nog wel...quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef Glacier het volgende:
Oops, ik lees net dat het gedeelte van Hilversum waar slemfm zit, zonder stroom zat door het onweer
Gelukkig dat het niet rondom de peperbus is ingeslagen
Huh?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
wtf valt gewoon de stream van 3FM weer weg.![]()
Het mediapark (en dus ook 3FM) heeft een eigen noodstroomvoorziening, dus dat zou op zich geen probleem mogen zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef Glacier het volgende:
Gelukkig dat het niet rondom de peperbus is ingeslagen
't is vanavond werkelijk een drama ! juist onder Andreas Johnson gaat het helemaal mis. Ook via 3FM kan ik de stream niet bereiken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Huh?De AAC+ stream waar ik naar luister dendert onverminderd door hier!
net als onlangsquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:51 schreef Sirolf het volgende:
Het mediapark (en dus ook 3FM) heeft een eigen noodstroomvoorziening, dus dat zou op zich geen probleem mogen zijn.
Er schijnt iemand met een laptopje oid muziek hebben zitten afspelen om het niet te lang stil te laten zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb ze nog wel op de kabel zitten. Dus de computer doet het nog wel...
Computer hing. Volgens mij hebben ze hem een slinger gegeven: aka rebootquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Wat is daar aan de hand dan? stroomuitval ofzo???
Heb Andreas dus volkomen gemist, mooi klote !
Wel geinig want ik had mijn router al een reboot gegeven omdat ik dacht dat het hier fout ging..quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Computer hing. Volgens mij hebben ze hem een slinger gegeven: aka reboot![]()
Insgelijksquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:01 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend
Van die gelijke dingenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:01 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend
Jij ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:01 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend
Webcam ook weg, mp3- en AAC-stream ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Grote problemen volgens mij want de stream valt nu weer weg..
3FM.nl ligt nu ook plat !
Van wie heb je deze info??quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:08 schreef Sirolf het volgende:
De muziek (Dalet) hangt niet in de studio of in hetzelfde gebouw, maar in een datacentrum elders op het Mediapark (Verbindingencentrum van het NOB). Vandaar dat die af en toe uitvalt, terwijl de rest blijft draaien.
Nu draaien ze vanaf CD en vanaf het nood-computersysteem wat wel gewoon in de studio staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |