abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 1999 @ 22:33:00 #1
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_197590
Shit, ze heeft 3 zussen !!!!!
Is het al tijd voor aktie ?

pi_197591
FF Live: FOK!-chatbox onveilig maken!!!
Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

pi_197592
"Hebben jullie een weddenschap staan?"

Wordt het nu echt wat of niet tussen Bart en Sabine?

Ideetje voor een weddenschapje hier?

Grtn,
de mazzl,
auf wiederschnitzel...
pi_197593
ik durf er wel wat geld op te zetten dat het tijdelijk wat wordt en dat het daarna erg tegenvalt en dat er dan leuke momenten gaan ontstaan.....
pi_197594
Wat een materie-"deskundigen"

Grtn,
de mazzl,
auf wiederschnitzel...
pi_197595
Geen schrikreacties zegt de gek, en vervolgens onverwacht post van je kind geven.

Zelfs Dufne moest er van huilen!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_197596
quote:
op 10-07-1999 om 10:44 PM schreef Frank Geus het volgende:
"Hebben jullie een weddenschap staan?"

Wordt het nu echt wat of niet tussen Bart en Sabine?

Ideetje voor een weddenschapje hier?

Zie http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000679.html

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_197597
Ik heb trouwens de eerste helft gemist. Is Hans Kazan nog geweest om de truuk met dat tafelkleed uit te leggen? Of hebben ze dat maar wijselijk naar de achtergrond geschoven?

---------------
Toga!, Toga!, Toga!

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 07 Oktober 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_197598
En uiteraard weer geen antwoord op kijkers- / emailvragen

Maar ja, zo verwonderlijk is dat ook weer niet natuurlijk ...

Grtn,
de mazzl,
auf wiederschnitzel...
  donderdag 7 oktober 1999 @ 23:41:00 #10
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_197599
Die panel-leden roeleren!!!

ze zeggen tenminste waar het op staat...

"Ik hoop elke aflevering dat er iets gaat gebeuren" en die ander: "ik moest me een beetje voorbereiden dus heb ik het maar om 8 uur eventjes gekeken"

lekkere deskundige ;-)))

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_197600
quote:
op 10-07-1999 om 11:39 PM schreef Hunter het volgende:
Ik heb trouwens de eerste helft gemist. Is Hans Kazan nog geweest om de truuk met dat tafelkleed uit te leggen? Of hebben ze dat maar wijselijk naar de achtergrond geschoven?

Nee hoor, je hebt niets gemist ...
Wijselijk (?) naar achtergrond geschoven ... heel de week nog niets van gezien trouwens (maar dat kan ook aan mij liggen )

Zal morgen wel komen ... grote mislukking.

Grtn,
de mazzl,
auf wiederschnitzel...
pi_197601
Die vriendinnekes van Sabien schrokken toch wel van haar gedrag ("Oh wat erggg"), maar zij was toch altijd wel de spontaanste van het stel.
Toch wel fijn om te weten dat ons Sabien straks fijn wordt opgevangen door haar preutse vriendinnekes, als ze kan vertrekken.

En wat was MONA FOUT ZEG!! Ging ze die kaarten aan Ruud voorlezen... Vraag dan of je ze even mag lezen, omdat je graag wil weten wat er in staat....

Mannen die huilen roelen!
Vrouwen die troosten ook!

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_197602
dat Mona fout is staat buiten kijf maar ze vroeg het wel aan Ruud (hij mompelde nog ik heb ze al gelezen)...
For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 01:04:00 #14
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_197603
Ik heb ze al gelezen.....Met andere woorden nee hoor je hoeft het niet voor te lezen. Maar Mona was dolblij: Hoera conversatie en nog wel hardop. Gelukkig maakte ze er geen zingend telegram van!
pi_197604
quote:
op 10-08-1999 om 12:35 AM schreef intergalactic het volgende:
dat Mona fout is staat buiten kijf maar ze vroeg het wel aan Ruud (hij mompelde nog ik heb ze al gelezen)...

Mona heeft het inderdaad wel gevraagd, maar als je een beetje fatsoen en gevoel in je donder hebt, had je dat op DAT moment niet gevraagd. Hoe zeer zij ook gekozen hebben om 24 uur per dag door de camera gevolgd te worden....sommige dingen zijn TE
Dit was voor mij een TE moment
Ruud zei wel "ik heb ze al gelezen", maar bedoelde daar mee "je hoeft ze niet hardop te lezen, ik heb ze in de slaapkamer uiteindelijk toch wel kunnen lezen, dus hoeft niet meer".....

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 03:15:00 #16
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_197605
Hahaha.

Kom je thuis, heeft je man BB opgenomen en zie je de leukste vrouw van Nederland, laten we haar Daffy D. noemen roepen tegen twee volledig ongeïnteresseerde mannen ('het forum'woehaha) dat ze het even centraal moeten houden. Hahahaha. Inderdaad, lekker diep dat intervieuw!

Tranen met tuiten van het onbedaarlijk lachen

Ben te zaai voor een signature
pi_197606
Er werd ook door iemand gezegd dat Mona niet zo maar die kaarten kon voorlezen, omdat Ruud die kaarten eerst moest lezen. Daarna zei ruud, ik heb ze al gelezen, zo van het is wel goed..... hij was tenslotte zelf ook al begonnen met voorlezen.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 19:28:00 #18
572 Sniper
Gull Catcher
pi_197607
Waarom zit Dufnie eigelijk niet in het huis als BEWONER.

Qua intelligentie past ze beslist..

zaterdag 9 oktober 1999 @ 01:52:00 #19
593 sjak
Juffie Bloem
pi_197608
Wat ik ontzettend fout vond was dat op het moment dat Ruud naar de slaapkamer ging de rest van de groep (zonder toestemming) de kaarten gingen lezen.

Toen kreeg ik even last van plaatsvervangende schaamte.

Lekker douchen!
  zondag 10 oktober 1999 @ 06:52:00 #20
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_197609
quote:
op 10-09-1999 om 01:52 AM schreef sjak het volgende:
Wat ik ontzettend fout vond was dat op het moment dat Ruud naar de slaapkamer ging de rest van de groep (zonder toestemming) de kaarten gingen lezen.

Toen kreeg ik even last van plaatsvervangende schaamte.

Tis toch niet de eerste keer dat ze soms proberen wat achter elkaars rug te doen.

Immers, toen er een in de dagboek kamer zat en een persoonlijk gesprek aanvroeg, was dat ook door het hele huis te horen zonder dat men daar in het beginne wat over zei !

DeeJ

Daaag, ik ben van de Duyvis....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')