Wordt het nu echt wat of niet tussen Bart en Sabine?
Ideetje voor een weddenschapje hier?
Zelfs Dufne moest er van huilen!
quote:
op 10-07-1999 om 10:44 PM schreef Frank Geus het volgende:
"Hebben jullie een weddenschap staan?"Wordt het nu echt wat of niet tussen Bart en Sabine?
Ideetje voor een weddenschapje hier?
Zie http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000679.html
---------------
Toga!, Toga!, Toga!
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 07 Oktober 1999).]
Maar ja, zo verwonderlijk is dat ook weer niet natuurlijk ...
ze zeggen tenminste waar het op staat...
"Ik hoop elke aflevering dat er iets gaat gebeuren" en die ander: "ik moest me een beetje voorbereiden dus heb ik het maar om 8 uur eventjes gekeken"
lekkere deskundige ;-)))
quote:
op 10-07-1999 om 11:39 PM schreef Hunter het volgende:
Ik heb trouwens de eerste helft gemist. Is Hans Kazan nog geweest om de truuk met dat tafelkleed uit te leggen? Of hebben ze dat maar wijselijk naar de achtergrond geschoven?
Nee hoor, je hebt niets gemist ...
Wijselijk (?) naar achtergrond geschoven ... heel de week nog niets van gezien trouwens (maar dat kan ook aan mij liggen )
Zal morgen wel komen ... grote mislukking.
En wat was MONA FOUT ZEG!! Ging ze die kaarten aan Ruud voorlezen... Vraag dan of je ze even mag lezen, omdat je graag wil weten wat er in staat....
Mannen die huilen roelen!
Vrouwen die troosten ook!
quote:
op 10-08-1999 om 12:35 AM schreef intergalactic het volgende:
dat Mona fout is staat buiten kijf maar ze vroeg het wel aan Ruud (hij mompelde nog ik heb ze al gelezen)...
Mona heeft het inderdaad wel gevraagd, maar als je een beetje fatsoen en gevoel in je donder hebt, had je dat op DAT moment niet gevraagd. Hoe zeer zij ook gekozen hebben om 24 uur per dag door de camera gevolgd te worden....sommige dingen zijn TE
Dit was voor mij een TE moment
Ruud zei wel "ik heb ze al gelezen", maar bedoelde daar mee "je hoeft ze niet hardop te lezen, ik heb ze in de slaapkamer uiteindelijk toch wel kunnen lezen, dus hoeft niet meer".....
Kom je thuis, heeft je man BB opgenomen en zie je de leukste vrouw van Nederland, laten we haar Daffy D. noemen roepen tegen twee volledig ongeïnteresseerde mannen ('het forum'woehaha) dat ze het even centraal moeten houden. Hahahaha. Inderdaad, lekker diep dat intervieuw!
Tranen met tuiten van het onbedaarlijk lachen
Toen kreeg ik even last van plaatsvervangende schaamte.
quote:
op 10-09-1999 om 01:52 AM schreef sjak het volgende:
Wat ik ontzettend fout vond was dat op het moment dat Ruud naar de slaapkamer ging de rest van de groep (zonder toestemming) de kaarten gingen lezen.Toen kreeg ik even last van plaatsvervangende schaamte.
Tis toch niet de eerste keer dat ze soms proberen wat achter elkaars rug te doen.
Immers, toen er een in de dagboek kamer zat en een persoonlijk gesprek aanvroeg, was dat ook door het hele huis te horen zonder dat men daar in het beginne wat over zei !
DeeJ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |