Begrijpelijk, het was wel leuk geweest als dit soort kreten de revu hadden gepasseerd:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:22 schreef martijnpr het volgende:
[..]
Ha ha ha! Ik moet zeggen, dat je online opeens wel weer praatjes hebt en dat viel me tijdens dat interview niet zo op! :-P Zo van, boah, ik ben zo sportief... En boah! Zie je wel dat het een grap is.. Je was een stuk stiller toen het live was :-)
Sportief? Je zei dat omdat je hem gewoon keihard in je broek scheet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:05 schreef FiXeR999 het volgende:
Btw, ik ben tenminste zo sportief of het spijt me te zeggen.![]()
Maar met een Solomio petje ben je de manquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik neem trouwens Fixer nooit meer serieus met zn power unlimited petje
Kom maar op met je camera.quote:
Ik heb geen solomio petje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:51 schreef danielsj het volgende:
[..]
Maar met een Solomio petje ben je de man![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik neem trouwens Fixer nooit meer serieus met zn power unlimited petje
Ik kom langs, maar zonder bloemetje. En van mijn part zeg ik nog een keer sorry.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:37 schreef danielsj het volgende:
Hehe,
Ja, kom gezellig langs! Van ons krijg je een heus (en officieel) Solomio t-shirt
Ja, en jij hebt voor eens en voor altijd bewezen dat die uitsluitend op Solomio zitten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:35 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik kom langs, maar zonder bloemetje. En van mijn part zeg ik nog een keer sorry.
Maar ik blijf het stiekem grappig vinden wat voor doofy's op solomio zitten.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en jij hebt voor eens en voor altijd bewezen dat die uitsluitend op Solomio zitten.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en jij hebt voor eens en voor altijd bewezen dat die uitsluitend op Solomio zitten.![]()
Het filmpje waar fixer geinterviewed wordt bedoel je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:51 schreef Electro-Worm het volgende:
die schijtlijster heeft ze verwijderd
Joa!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Het filmpje waar fixer geinterviewed wordt bedoel je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |