quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:52 schreef jogy het volgende:
Sterf eens heel hard af met die smileys. Met bloed uit alle gaten en meer van dat soort geinige ongein.
Ik had er misschien even bij moeten zetten dat ik een hele rij smileyposts heb weggehaald hè?quote:
Dat zou wel handig geweest zijn je.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik had er misschien even bij moeten zetten dat ik een hele rij smileyposts heb weggehaald hè?
Had je dat filmpje ook niet moeten posten en vervolgens stoer doen dat j't had gedaan hequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:06 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Dat zou wel handig geweest zijn je.![]()
Ik weet nu zeker dat het een hoax was, aangezien sterrenstek alleen maar over sterren gaat, en zo bekend ben ik nou ook weer niet![]()
Als jequote:
Ik schrok inderdaad, was jij het dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:07 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Had je dat filmpje ook niet moeten posten en vervolgens stoer doen dat j't had gedaan he![]()
Je schrok wel hé
Hoe kan je niét weten hoe SC eruit ziet? Is het jou wél gelukt om het beeld van je netvlies te branden?quote:
Nee, kheb naar hem gezocht toennet, nu ga ik zo naar de oogarts.. maargoed.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe kan je niét weten hoe SC eruit ziet? Is het jou wél gelukt om het beeld van je netvlies te branden?
Doe es niet van die tips geven dan ben ik heul het bokjequote:Op donderdag 14 juni 2007 18:08 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Nee, 2 nederlandse jongensMaargoed, ik zeg het nog eens, ik heb niks gedaan
![]()
Als je de schrijver van de brief zoekt moet je maar ff het solomio topic doorzoeken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |