Fijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zijn pas bij de L met bellen, ik ben bij de S aan de beurt.
Wordt je hoe dan ook gebeld, geslaagd of niet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zijn pas bij de L met bellen, ik ben bij de S aan de beurt.
you have mail...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:47 schreef wonderer het volgende:
*duimt*
Woeiquote:
WHOOO! *dikke knuffel geef*quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Geslaagd!!
Jaaaaaaaa! Gefeliciteerd lieverd!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Geslaagd!!
nu je het zegt... "zijn hand gleed..." daar zou ik "zijn hand schoot..." van gemaakt hebben gezien de schrik...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Woei
Verder geen opmerkingen over het verhaal zelf?
Hehe, goed punt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nu je het zegt... "zijn hand gleed..." daar zou ik "zijn hand schoot..." van gemaakt hebben gezien de schrik...
Nog eventjes, dan zit ik hier weer gewoon dagelijks, todat jullie me helemaal moe zijn...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hehe, goed punt.
Ik ga nu even bammetjes maken en mijn vent z'n lunch brengen, misschien ben je er nog als ik terugkom en anders alvast tot de volgende keer en heel erg bedankt
Woeiii, feli! En nu is het tijd voor bier. Of in jouw geval: rosé.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Geslaagd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |