abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50490912
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:14 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah hij had bijna een schoonzoon gehad die uit dat dorp kwam

maja wat moet je als trucker in de hoeve? die gaat daar niet op een vrijdag- of zaterdagavond zuipen
Zijn potentiele, bijna schoonzoon keuren?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:24:07 #142
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_50491227
euhmz tja dat wist ie toen nog niet
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_50491280
Oranje Nassau 7 hier
tenminste, vanaf komend seizoen spelen we niet meer bij ON, maar bij ASV
pi_50491460
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef Incolumis het volgende:
Oranje Nassau 7 hier
Veel voetballers hier.
Uitgekeken bij ON Incolumis, of gewoon een keer de sfeer bij een andere vereniging opsnuiven?
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:24 schreef rulerofdeath het volgende:
euhmz tja dat wist ie toen nog niet
hmmm, ok. Dan zal St. Isisdorushoeve toch wel best oke zijn.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:31:30 #145
148588 rulerofdeath
pi_50491466
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef Incolumis het volgende:
Oranje Nassau 7 hier
ASV is ook een club neem ik aan?
Zijn die clubs samen gegaan?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
pi_50491532
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:31 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ASV is ook een club neem ik aan?
Zijn die clubs samen gegaan?
ASV is toch Heracles?

Edit: Hmm, niet dus. dat is AVC. ASV heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord, waar in Almelo kan ik dat vinden?
pi_50491840
ASV is Aadorp
we hadden wat problemen bij ON, niemand van ons team wilde meedoen met de bardienst op woensdag, waaronder ik
toen hebben ze bij een van de laatste thuiswedstrijden ons er gigantisch ingefloten, gele kaarten enzo, dus zijn we opgestapt
ik speel voor mijn lol, ik betaal om te voetballen, en dan gaan zij ons verplichten om achter de bar te hangen? hell no!
pi_50492111
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:42 schreef Incolumis het volgende:
ASV is Aadorp
we hadden wat problemen bij ON, niemand van ons team wilde meedoen met de bardienst op woensdag, waaronder ik
toen hebben ze bij een van de laatste thuiswedstrijden ons er gigantisch ingefloten, gele kaarten enzo, dus zijn we opgestapt
ik speel voor mijn lol, ik betaal om te voetballen, en dan gaan zij ons verplichten om achter de bar te hangen? hell no!
En terecht ja, zoiets kunnen ze inderdaad niet verplichten vind ik! Helemaal triest dat ze daarom een eigen team erin gaan fluiten. Kortom: goede keus gemaakt.

ASV in Aadorp dus, dan weet ik wel waar dat sportpark ligt. Hoop dat je daar in ieder geval meer plezier en minder gedonder zult hebben.
pi_50492173
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:51 schreef Blawh het volgende:

[..]

En terecht ja, zoiets kunnen ze inderdaad niet verplichten vind ik! Helemaal triest dat ze daarom een eigen team erin gaan fluiten. Kortom: goede keus gemaakt.

ASV in Aadorp dus, dan weet ik wel waar dat sportpark ligt. Hoop dat je daar in ieder geval meer plezier en minder gedonder zult hebben.
mja ik sta de komende tijd toch nog wel aan de kant, kapotte knie
pi_50492314
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef Incolumis het volgende:

[..]

mja ik sta de komende tijd toch nog wel aan de kant, kapotte knie
Oei, dat is minder fijn. Moet je geopereerd worden of ben je aan het revalideren?

Maar toch, als je gaat kijken bij je team en je moet toch verplicht achter de bar staan en je ziet dat je team erin gefloten wordt dan word je daar ook niet vrolijk van.
pi_50492419
ik moet over anderhalve week naar het ziekenhuis voor de eerste check, maar ik weet 100% zeker dat het een kijkoperatie wordt, meniscus en voorste kruisband kapoet
pi_50492465
Ja ON heb ik zelf ook érg slechte ervaring mee... in de jeugd altijd gevoetbald totdat ik na de zomerstop ineens geen bericht kreeg... Vreemd genoeg was mn vader net gestopt met leider zijn... 1 and 1 is?

Dus toen maar voor Rietvogels gegaan, en nog geen spijt gehad, ondanks dat er wat anders volk rondloopt.... maar in ieder geval gezellig en normaal volk!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_50492656
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:00 schreef Incolumis het volgende:
ik moet over anderhalve week naar het ziekenhuis voor de eerste check, maar ik weet 100% zeker dat het een kijkoperatie wordt, meniscus en voorste kruisband kapoet
Daar ben je dan nog wel even zoet mee, ik vind het altijd verrekte lastig om iedereen vrolijk te zien voetballen terwijl ik het zelf niet kan.
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:02 schreef Vince22 het volgende:
Ja ON heb ik zelf ook érg slechte ervaring mee... in de jeugd altijd gevoetbald totdat ik na de zomerstop ineens geen bericht kreeg... Vreemd genoeg was mn vader net gestopt met leider zijn... 1 and 1 is?

Dus toen maar voor Rietvogels gegaan, en nog geen spijt gehad, ondanks dat er wat anders volk rondloopt.... maar in ieder geval gezellig en normaal volk!
Ik ben er tegen ON in de jeugd ook regelmatig ingefloten, was gewoon niet leuk meer soms. Gelukkig zit ik sinds ik begonnen ben met voetbal bij Omhoog, gewoon een hardstikke gezellige clup.
pi_50512637
Goede morgen Tukkers.

Blawh wou uitslapen maar werd gewekt door een achterbuurman die om 7.15 begon met grasmaaien met zo'n elektrisch geval. Wat een klereherrie maakt dat ding met als gevolg een gratis wekservice waar ik niet om gevraagd heb.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 08:40:49 #155
148588 rulerofdeath
pi_50512674
Goede morgen

tjah das niet zo mooi. hej geen kei ofzo in de buurt daj de grasmaaier om zeep helpt ofzo
pi_50512716
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 08:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Goede morgen

tjah das niet zo mooi. hej geen kei ofzo in de buurt daj de grasmaaier om zeep helpt ofzo
Dat laat ik aan andere boze buren over.
Die kwal moet gewoon niet in het weekend de hele buurt wakker maken met zijn ellendige grasmaaiertje
  zaterdag 16 juni 2007 @ 09:21:41 #157
148588 rulerofdeath
pi_50513023
maar je gaat om 7 uur smorgens toch niet grasmaaien
dan hej gewoon t good wies kapot
pi_50513084
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 09:21 schreef rulerofdeath het volgende:
maar je gaat om 7 uur smorgens toch niet grasmaaien
dan hej gewoon t good wies kapot
Op een doordeweekse dag kan ik er wel mee leven enigzins, maar in het weekend doe je dat inderdaad niet lijkt mij. Zeker niet in een woonwijk.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:37:36 #159
148588 rulerofdeath
pi_50513844
nou het lijkt me doordeweeks ook niet wat. ga dan om 9 of 10 uur grasmaaien. dat hoeft toch niet om 7 uur lijkt me
pi_50514157
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:37 schreef rulerofdeath het volgende:
nou het lijkt me doordeweeks ook niet wat. ga dan om 9 of 10 uur grasmaaien. dat hoeft toch niet om 7 uur lijkt me
Ach, het is gebeurd. Nu kan er toch niks meer aan gedaan worden, ik ga vanmiddag nog wel een paar uur plat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')