Ok, vulle wille in Hengelo. Drink ze niet allemaal onder de tafel hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was al een tijdje ingeroepen!
K ga op t terras/binnen zitten pilsen in Hengelooooo![]()
![]()
Prettig weekend![]()
völle wille he. prettig weekendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Was al een tijdje ingeroepen!
K ga op t terras/binnen zitten pilsen in Hengelooooo![]()
![]()
Prettig weekend![]()
Waar voetbal je ruler?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Waar voetbal je eigenlijk?
Bij de plaatselijke trots neem ik aan?quote:De plaatselijke amateurvoetbalvereniging is VV Hoeve Vooruit.
Jazekerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waar voetbal je ruler?
[..]
Bij de plaatselijke trots neem ik aan?
Gewoon bij de voetbal om een lekker balletje trappen en vooral de gezelligheid dus?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Jazekerin het 4e
edit: waar heb je dat vdan? wikipedia?
Goede middagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:45 schreef Vince22 het volgende:
Zoooo daar zijn we weer... nu we het toch over voetbal hebben.. Net nieuwe sponsor geregeld voor ons vriendenelftal van volgend jaar!
Dit seizoen heb ik door verschillende redenen niet kunnen voetballen, hoop volgend seizoen weer mijn opwachting te maken in het 3e van SV Omhoog.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:47 schreef Vince22 het volgende:
Vince voetbalt bij Rietvogels in het achtste na te veel jaar selectie te hebben gevoetbald
En daar wil de drank ook rijkelijk vloeien..... heeeeerlijke voetbalkantine kannen van de GRolsch![]()
En waar voetbal jij Blawh?
Heel leuk ja, denk alleen dat er weinig mensen geinteresseerd zijn in de Hoeve.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef rulerofdeath het volgende:
bij de hoeve komt er natuurlijk ook Grolsch uit de tap
lijkt me trouwens een keer leuk om die wiki opnieuw te schrijven met veel meer info. we hebben een boek van 75 jaar hoeve. en daar kan ik aardig wat uithalen. en ik kom af en toe bij het archief dus voor hele oude foto's weet ik ook waar ik moet zijn
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:08 schreef rulerofdeath het volgende:
genoeg
k ken iemand uit beilen en toen die Sint Isidorushoeve hoorde zei die gelijk: "daar staat toch elke woensdag een viskraam bij de rotonde?"
had ie nog gelijk in ook nog. hij is vrachtwagenchauffeur
edit: en beilen ligt in drenthe vlak onder assen das ongeveer 100km weg van de hoeve
Zijn potentiele, bijna schoonzoon keuren?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:14 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah hij had bijna een schoonzoon gehad die uit dat dorp kwam
maja wat moet je als trucker in de hoeve? die gaat daar niet op een vrijdag- of zaterdagavond zuipen
Veel voetballers hier.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef Incolumis het volgende:
Oranje Nassau 7 hier
tenminste, vanaf komend seizoen spelen we niet meer bij ON, maar bij ASV
hmmm, ok. Dan zal St. Isisdorushoeve toch wel best oke zijn.quote:
ASV is ook een club neem ik aan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef Incolumis het volgende:
Oranje Nassau 7 hier
tenminste, vanaf komend seizoen spelen we niet meer bij ON, maar bij ASV
ASV is toch Heracles?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ASV is ook een club neem ik aan?
Zijn die clubs samen gegaan?
En terecht ja, zoiets kunnen ze inderdaad niet verplichten vind ik! Helemaal triest dat ze daarom een eigen team erin gaan fluiten. Kortom: goede keus gemaakt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:42 schreef Incolumis het volgende:
ASV is Aadorp
we hadden wat problemen bij ON, niemand van ons team wilde meedoen met de bardienst op woensdag, waaronder ik
toen hebben ze bij een van de laatste thuiswedstrijden ons er gigantisch ingefloten, gele kaarten enzo, dus zijn we opgestapt
ik speel voor mijn lol, ik betaal om te voetballen, en dan gaan zij ons verplichten om achter de bar te hangen? hell no!
mja ik sta de komende tijd toch nog wel aan de kant, kapotte kniequote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
En terecht ja, zoiets kunnen ze inderdaad niet verplichten vind ik! Helemaal triest dat ze daarom een eigen team erin gaan fluiten. Kortom: goede keus gemaakt.![]()
ASV in Aadorp dus, dan weet ik wel waar dat sportpark ligt. Hoop dat je daar in ieder geval meer plezier en minder gedonder zult hebben.
Oei, dat is minder fijn. Moet je geopereerd worden of ben je aan het revalideren?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mja ik sta de komende tijd toch nog wel aan de kant, kapotte knie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |