Ja misschien wel, ik ben gewoon koffie sc verslaafd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, valt wel mee toch jonge!
Beter koffie sc dan pub scquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:22 schreef crossover het volgende:
Ja misschien wel, ik ben gewoon koffie sc verslaafd.
is er dan ook nog pub sc?quote:
Pub alsin: PUB. Van het PUBERale forum.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:23 schreef cablegunmaster het volgende:
is er dan ook nog pub sc?
Hell yeahquote:
Jij slaat telkens 10 of meer topics over! Verzaker!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
is er dan ook nog pub sc?
maarja , koffie is toch 10x beter* hulde aan het koffie topic*
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
Máár, er is een Bier SC hoor.
zou er zo thuis in kunnen maar dan moet ik me gedrag nog ernstig verlagen tot het n iveau van een puber.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pub alsin: PUB. Van het PUBERale forum.
Licht toe?quote:
HE ik heb tenminste een levenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Hell yeah
[..]
Jij slaat telkens 10 of meer topics over! Verzaker!![]()
1200. Goh. Dat is lang geleequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:25 schreef cablegunmaster het volgende:
zou er zo thuis in kunnen maar dan moet ik me gedrag nog ernstig verlagen tot het n iveau van een puber.
maar ik heb nu 1150 postsik ga voor de 1200. en anders 10,000 te halen eeuhm.. eens dit jaar of volgend jaar
![]()
![]()
Goed punt wel.quote:
Ook als je maar 1 post in een topic hebt, meld je je al. Dus ja CGM je verzaakt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Hell yeah
[..]
Jij slaat telkens 10 of meer topics over! Verzaker!![]()
Ik weet mijn leven gewoon goed te combineren met FOK!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
HE ik heb tenminste een leven![]()
Ik ook denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga bijna verhuizen. Ik ga bijna verhuizen.
TILBURG?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:31 schreef crossover het volgende:
Ik ook denk ik
Maar eerst een kamer zoeken in tilburg en m'n P halen
Ik heb nu al zin om alle spulletjes te gaan kopen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik weet mijn leven gewoon goed te combineren met FOK!
Huh?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef cablegunmaster het volgende:
in jouwn geval is het denk ik eerder ik weet mijn leven goed te combineren met het leven in de buiten wereld
![]()
Voor jou nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:31 schreef Kuukske het volgende:
We gaan nu toch geen meldingsplicht instellen hè. Ik heb binnenkort namelijk thuis geen internet i.v.m. de verhuis.
Dat ligt vlak bij elkaar toch? Mij bestquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
TILBURG?!
Tofjes. Kom je dan langs in Breda?
Jij kan altijd zo lekker duidelijk zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
in jouwn geval is het denk ik eerder ik weet mijn leven goed te combineren met het leven in de buiten wereld
![]()
Rare kwibus blijf je tochquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Tof.quote:
Nog 28quote:
Cóól.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:34 schreef crossover het volgende:
Dat ligt vlak bij elkaar toch? Mij bestDan woon ik samen met lenny1 en lenny2 in tilburg
(en dan nog m'n broer, neef, nicht en nog een boel vage bekenden)
Dankjequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:34 schreef crossover het volgende:
Jij kan altijd zo lekker duidelijk zijn
quote:
Hoe was het ontbijt en de luch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankje, ik hoop dat mijn moeder eens iets eetbaars op tafel zet 1op de 3 keer is het eetbaar.
he moet je eens een avond met mij gaan rondhangen,als je dan nog niet gek bent krijg jeje geld terugquote:
Trouwens, jij zit in veel slowchats he? Wat zijn nu de leukste?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:37 schreef Kuukske het volgende:
Hard is goed voor m'n streven.
ontbijt zelfklaar gemaakt dus 100% goed, boterhammen met hagelslag , kop koffie ( zo rond half 7)quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:35 schreef crossover het volgende:
[..]denk het ook
[..]
Hoe was het ontbijt en de luch?
Deze is leuk, omdat je snel wordt geaccepteerd. Nouja, vrijwel meteen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:38 schreef crossover het volgende:
Trouwens, jij zit in veel slowchats he? Wat zijn nu de leukste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |