quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt een voormalig ambtenaar op sollicitatiegesprek. Vraagt de personeelsfunctionaris: "Ik zie dat u jarenlang ambtenaar bent geweest. Kunt u nog wel tellen?" "jazeker," antwoordt de voormalig ambtenaar, "Let maar op. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, boer, vrouw, koning"
Zijn de andere koffiers geen 'hoi' waard?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt een voormalig ambtenaar op sollicitatiegesprek. Vraagt de personeelsfunctionaris: "Ik zie dat u jarenlang ambtenaar bent geweest. Kunt u nog wel tellen?" "jazeker," antwoordt de voormalig ambtenaar, "Let maar op. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, boer, vrouw, koning"
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:55 schreef crossover het volgende:
Zijn de andere koffiers geen 'hoi' waard?
HEY!!!! wie is de rest eigenlijk ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:55 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
[..]
Zijn de andere koffiers geen 'hoi' waard?
Hoi CGMquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
HEY!!!! wie is de rest eigenlijk ?hoi kuukske
MPG ^_^en wie ik dan ook vergat
![]()
quote:
smakelijkquote:
does zequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga maar even douchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Uiteraard!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:03 schreef JortK het volgende:
He gezellig, mag ik mijn WP vriend vdvorst ook komen vergezellen in dit gezellige topic
alleen als je het alfabet in 26 letters opschrijft in braille en dat in spoilers zetquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:03 schreef JortK het volgende:
He gezellig, mag ik mijn WP vriend vdvorst ook komen vergezellen in dit gezellige topic
Gegroet!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:04 schreef MPG het volgende:
Accu leeg, en tijd om te gaan. Mooi gepland wel.
Huiswaarts
Doedoei
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alleen als je het alfabet in 26 letters opschrijft in braille en dat in spoilers zet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* JortK walks on in Koffie SC...![]()
Ja, Groningen ligt t.o.v. ZH naar het oosten, dus het zal al snel 3 minuten later zijn...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
aur revoir personen die niet in mijn tijdszone szitten![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:06 schreef JortK het volgende:
[..]Welkom ik heb deze dag teveel koffie op ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* JortK walks on in Koffie SC...
[afbeelding]![]()
echt ernstigen geen enkel moment hier geweest hoe slecht
.
nah, vandaaag bij Sapaa gewerkt grootste aliminium bedrijf van de wereld![]()
Verdiend redelijk voor mijn leeftijd35 euro op je 18e jaar per dag tikt lekker aan
Redacted
klopt welquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, Groningen ligt t.o.v. ZH naar het oosten, dus het zal al snel 3 minuten later zijn...![]()
Ik verdiende meer op me 18e... maja ik werkte toen ook al fulltimequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Welkom ik heb deze dag teveel koffie op ....![]()
echt ernstigen geen enkel moment hier geweest hoe slecht
.
nah, vandaaag bij Sapaa gewerkt grootste aliminium bedrijf van de wereld![]()
Verdiend redelijk voor mijn leeftijd35 euro op je 18e jaar per dag tikt lekker aan
![]()
Ruwe schatting maarjaquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik verdiende meer op me 18e... maja ik werkte toen ook al fulltime
Wist je dat niet!!?>??!?! Shame on you!quote:
Hehe, cross is werkelijk overal van op den hooghte!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Wist je dat niet!!?>??!?! Shame on you!
Dit was het bewijs dat ik ook nog wel eens daadwerkelijk iets doe op m'n werk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef crossover het volgende:
Wist je dat niet!!?>??!?! Shame on you!
Goh, wat geinig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja al een jaar of wat. Hij kwam werken in de kwekerij waar ik al jaren werkte.
En het bewijs dat ik geen leven hebquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit was het bewijs dat ik ook nog wel eens daadwerkelijk iets doe op m'n werk.
Uiteraard!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, cross is werkelijk overal van op den hooghte!![]()
Welkom terug enzo M-M.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef crossover het volgende:
[..]
En het bewijs dat ik geen leven heb![]()
[..]
Uiteraard!
Hehe, valt wel mee toch jonge!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef crossover het volgende:
[..]
En het bewijs dat ik geen leven heb![]()
[..]
Uiteraard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |