Puik werk collega!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik heb de eerste 50 overgeslagen
Lees maar terug.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
lies! mijn vader zit nu de gezakte van de havo te bellen
we feliciteren niet maar we zeggen van ZO dat duurt lang alsof het iets negatief is wat JIJ al bereikt hebt.quote:
quote:
haha briljant plan, brb!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Lees maar terug.
Kan je niet achter 'm gaan staan en Nelson nadoen?
Je eet taart als avondeten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
we feliciteren niet maar we zeggen van ZO dat duurt lang alsof het iets negatief is wat JIJ al bereikt hebt.
maar ik ga nu ook eten . ( 1 van de 2 taarten is aangebrand lekker >.< )Geweldig Eten met de fam Cablegunmaster.
![]()
zoiets maar dan va nspaghettiquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Je eet taart als avondeten?
[afbeelding]
Ik krijg dat morgen pas te horen idd...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mooi, paar maten zijn geslaagd. Dat wordt vanavond dus zuipen!![]()
Bierik, jij ook geslaagd trouwens?
huuu, het regent hier.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:04 schreef crossover het volgende:
Nou ik ga buiten zitten met m'n boek, tot straks
Gek iedereen heeft het over regen en je zag het net zelf: hier geen spatje.quote:
neequote:Op donderdag 14 juni 2007 18:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gek iedereen heeft het over regen en je zag het net zelf: hier geen spatje.
Droog overgekomen nog?
Hehe, mooie bende dan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee
Ik reed lekker met het dak open, en opeens werd het nat.
Als die auto voor me niet gesleept zou worden hadwas ik wel droog overgekomen.
Het is hier nu wel weer droog btw
Ja echt hè!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd.
Paupers die hun auto kapot maken tijdens het rijden
ja, blijf dan gewoon thuisquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja echt hè!Klootzakken zijn het
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |