1. doe ik al 1x in de weekquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:44 schreef Kuukske het volgende:
Waarom kook jij dan niet? Of je pa.
Geen medelijdenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:47 schreef Kuukske het volgende:
Boh mad harde regen. JD moet nu naar huis lopen.
Arme knulquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:47 schreef Kuukske het volgende:
Boh mad harde regen. JD moet nu naar huis lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
Arme knulBuitje, is zo weer over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ja precies, en anders ga je gewoon mee in de douchequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[/spoiler]
Buitje, is zo weer over.
Daar kom ik net onder vandaanquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:49 schreef crossover het volgende:
Ja precies, en anders ga je gewoon mee in de douche
10 staat vooralles eruithalen wat erinzat wat zit er in je gedachten noteer dat in 10 posts stuur dit door en je zal geen ongeluk overkomen geen spook zal je achterna zitten , en je zal neit overreden worden door een vrachtwagen , je huis zal niet ontploffen , en mss win je de 100.000 euro dit keer wel in de postcode loterijquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:49 schreef Kuukske het volgende:
Oeh oeh. Nog 10.
Ik markeer deze post als kwaliteitspost.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik verloor mijn aandacht bij vooralles eruithalen.
I smell something , heey mijn moeder maakt eens iets lekkers klaar.quote:
Gewoon nog een keer douchen, maar dan met een ander doelquote:
Dat duurde langquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:57 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Op naar de 25.000
Ja, het is rustig. Verdullequote:
Ok mooi moment voor mij om nog een paar blz te lezenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, het is rustig. Verdulle.
Maar goed, mooi moment om te gaan eten.
Dat weet ie morgen pasquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mooi, paar maten zijn geslaagd. Dat wordt vanavond dus zuipen!![]()
Bierik, jij ook geslaagd trouwens?
Ik ben de blz 100 gepasseerd!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Ok mooi moment voor mij om nog een paar blz te lezen
Tot later
Ik ook! Maar ik heb de eerste 50 overgeslagenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben de blz 100 gepasseerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |